تقویت تعامل با یگان های همجوار پلیس ایلام برای تسهیل خدمات به زائران اربعین حسینی(ع)

رئیس پلیس پیشگیری استان ایلام گفت: این جلسه در راستای وظایف قرارگاه ابوذر با هدف پیشبرد اقدامات و تمهیدات اربعین حسینی (ع) در جهت ارائه خدمات به زائران عتبات عالیات تشکیل شد.

سرهنگ "مهرداد علی محمدی" در جلسه تعاملی با رئیس پلیس پیشگیری استان کرمانشاه اظهار داشت: برای پیشبرد هر چه بهتر اهداف سازمانی، جلسات تعاملی باید بصورت مستمر انجام شود و تقویت این تعاملات در بخش های مختلف زیرساختی،استقرار منابع انسانی ، تجهیزات انتظامی وکنترلی و.. می تواند بر ارتقاء سطح امنیت و خدمات به زائران اباعبدالله الحسین(ع) تاثیر گذار باشد.

وی افزود: نیروی انتظامی با توجه به وظایف ذاتی خود با تمام توان و قدرت آماده انجام ماموریت بزرگ اربعین حسینی(ع) بوده و با اتخاذ تمهیدات پیشگیرانه و تقویت زیر ساخت ها و منابع انسانی با هدف تامین امنیت زائران اربعین حسینی(ع)به صورت صدرصدی می باشد.

سرهنگ علی محمدی خاطر نشان کرد: با توجه به مسیر تردد زوار اربعین حسینی(ع) از 2 استان کرمانشاه وایلام به صورت زمینی و تامین امنیت آنها توسط نیروی انتظامی،این موضوع نیازمند تعاملات در زمینه لجستیکی،پوشش انتظامی،ارتباط رادیویی،استقرار ایستگاههای کنترلی ثابت و سیار و لزوم رعایت نظم و انضباط در تمامی زمینه ها از سوی کارکنان فعال در محور هایی مواصلاتی و هم مرز 2 استان بوده تا موضوع امنیت به نحو شایسته‌ای تأمین برقرار شود.

رئیس پلیس پیشگیری استان کرمانشاه نیز در این جلسه با تقدیر از تلاش های شبانه روزی مجموعه انتظامی استان ایلام، عنوان داشت: امروزه مقوله امنیت بعنوان مهمترین نیاز کشور بشمار می آید و به صراحت می توان گفت، کشور عزیزمان ایران به واسطه داشتن مردمانی با ایمان و همچنین نیروهای مخلص و جان بر کف در نیروهای مسلح، بالاترین ضریب امنیت را در سطح جهانی داراست که این نیز خود ثمره کار جهادی نیروهای تامین کننده نظم و امنیت داخل کشور و سایر نیروها در مرزها می باشد.

گفتنی است: در این دیدار، مواردی در خصوص نحوه اجرا و به کارگیری گشت ها،استقرار نیروها،ایستگاههای بازرسی،استفاده از توان نیروهای بسیج وسایر مسائل مبتلا به نیز مورد بحث قرار گرفته ونتایج خوبی را به دنبال خواهد داشت.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 488150 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟