مدیرکل تامین اجتماعی خراسان جنوبی گفت: کارفرمایان خوش حساب و دارای کارگاه های فعال تا ۱۳ شهریور امسال از ۱۰۰ درصد بخشودگی مجید درویشی روز دوشنبه افزود: در حال حاضر ۱۲ هزار و ۸۲۵ کارفرما به تامین اجتماعی استان بدهکار هستند.

وی بیان کرد: این فرصت مناسبی است تا با مراجعه به شعب استان بدهی های خود را تعیین تکلیف کنند.

مدیرکل تامین اجتماعی خراسان جنوبی اظهار داشت: به منظور حداکثر مساعدت با کارفرمایان بدهکار که در دوره اجرای بخشنامه های قبلی علیرغم ارائه درخواست از پرداخت تمام یا بخشی از بدهی خود خودداری کرده اند در صورت ارائه درخواست مجدد، با رعایت ضوابط مربوط مشمول استفاده از تسهیلات این بخشودگی خواهند بود.

وی گفت: با توجه به نامگذاری سال ۹۸ به عنوان سال رونق تولید از سوی مقام معظم رهبری و در اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی و به منظور مساعدت با کارفرمایان خوش حساب مدیون و استفاده از توان تولیدی و خدماتی در تامین نیازهای کشور و تقویت آنها تمامی کارفرمایان خوش حساب می توانند از این طرح بهره مند شوند.

درویشی به تاریخ اجرای این بخشنامه نیز اشاره کرد و گفت: اجرای اصلاحیه از تاریخ صدور این بخشنامه به مدت سه ماه و حداکثر تا ۱۳ شهریورماه ۹۸ است.

وی ادامه داد: کارفرمایان واحدهای مشمول، در صورتی که جرایم متعلقه آنها مربوط به قبل از تاریخ ۲۹ اسفندماه سال ۹۶ باشد، چنانچه حداکثر تا سه ماه از تاریخ صدور این بخشنامه در مورد پرداخت یا تقسیط اصل بدهی قطعی شده براساس مدارک و مستندات ابرازی با سازمان تامین اجتماعی توافق کنند، از بخشودگی جرایم برخوردار خواهند شد.

مدیرکل تامین اجتماعی خراسان جنوبی یادآور شد: آن دسته از کارگاه های مشمول که بعد از تاریخ ۲۹ اسفندماه سال ۹۶ به علت بروز یکی از موضوعات دلایل ابرازی مشمول آئین نامه اجرایی ماده ١٣ قانون حداکثر استفاده از توان تولیدی و خدماتی در تامین نیازهای کشور و بخشنامه ها و دستورالعمل های مربوط شده اند، مهلت ارائه مدارک به سازمان یادشده تا سه ماه پس از وقوع دلایل مزبور در نظر گرفته شده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 485837 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟