نحوه حضور بانوان در سالن غدیر ارومیه الگویی برای کشور باشد

به گزارش رکنا ، روح الله حضرت پور با بیان اینکه بانوان حاضر در سالن ۶ هزار نفری غدیر در کمال آرامش تیم ملی خود را تشویق کردند، بیان کرد: باید اذعان کرد که حضور بانوان در ورزشگاه از برخی حاشیه‌های تماشاگران کاست.
وی با اشاره به اینکه برخی از رسانه‌ها در تلاش برای به حاشیه بردن حضور بانوان در این دوره از مسابقات بودند، اظهار داشت: باید از هر حرکت مثبت در جامعه حمایت کرد.
وی با بیان اینکه مردم ارومیه با والیبال زندگی می‌کنند، اظهار داشت: شک نکنید که میزبانی شایسته ارومیه از رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال بهانه‌ای خواهد بود تا فدراسیون جهانی والیبال در مسابقات بین المللی آتی به ایران اعتماد کند.
نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشکلات به وجود آمده در فروش بلیط این دوره از بازی‌ها، گفت: هواداران ارومیه‌ای رشته ورزشی والیبال در این شهر را زبانزد کرده‌اند و به نظرم ضمن کسب تجربه از مشکلات به وجود آمده باید از هواداران در این راستا عذرخواهی کرد.
صدها نفر از بانوان ارومیه‌ای بر اساس مقررات بین المللی در رقابت‌های هفته سوم لیگ ملت‌های والیبال حضور یافتند و با وجود برخی دغدغه‌ها، شور و شعور ایرانی را به جهانیان نشان دادند.
نظرهای متفاوتی در مورد حضور بانوان در ورزشگاه وجود دارد و برخی این حضور را از نظر شرعی درست نمی‌دانند اما در نقطه مقابل بانوان ورزشدوست ایجاد شرایط لازم برای این حضور پرشور و شعور را مطالبه می‌کنند.
بانوان حاضر در سالن برگزاری لیگ ملت‌های والیبال، خاطره خوبی از حضورشان در ورزشگاه دارند و از تداوم این حضور سخن به میان آورند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 482943 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟