به گزارش خبرنگار رکنا از شهر آبدان، حجت الاسلام حبیب پهلوزاده درخطبه های این هفته آبدان اظهار داشت :وجود هر امام معصومی دربین مردم و اجتماع آنان مایه خیر و برکت و عمران و آبادانی درپی خواهد داشت .

وی ادامه داد:هرچه با امام زمان (عج)نزدیک تر باشیم انحرافات جامعه از جمله انحرافات سیاسی ،اجتماعی وتربیتی از بین خواهد رفت .

پهلوزاده با اشاره به دیدار نخست وزیر ژاپن با رهبر معظم انقلاب افزود:آمریکایی ها در زمان های مختلف در مناسبات خود با کشورهای جهان معاهدات جهانی را زیر پا گذاشته اند که یکی از شاخص ترین آنها موضوع برجام بود.

امام جمعه موقت آبدان همچنین خاطر نشان کرد:توافقنامه ای که با حضور ۶کشور امضاء شد ودر مجمع سازمان ملل به عنوان یک سند رسمی و بین المللی به ثبت رسید توسط رییس جمهور فعلی آمریکا باطل شد و چگونه ترامپ پیشنهاد مذاکره مجدد می دهد، چگونه رییس جمهور فعلی آمریکا به تعهدات اوباما در دوره قبل پایبند نیست و کشور ایران اسلامی مذاکره با آمریکا نخواهد کرد.

حجت الاسلام حبیب پهلوزاده افزود:ما حاضر نیستیم با چنین کشوری مذاکره کنیم آنها عدم صداقت خود را بارها و بارها نشان داده اند و گفتار و رفتار آمریکایی ها باهم در تضاد است.

وی ادامه داد:آمریکا از یک طرف نخست وزیر ژاپن را برای مذاکره به ایران می‌فرستد و از طرف دیگر هم چندین شرکت پتروشیمی ایران را به بهانه واهی تحریم می کند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 482660 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟