مشمولان نخبه و اعضای هیئت علمی دانشگاه ها فراخوانده شدند

به گزارش رکنا، سرهنگ نجف حمیدزاده معاون احضار و اعزام سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی افزود: این مشمولان باید برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش را از طریق یکی از دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی پلیس +۱۰ دریافت و برابر اطلاعات مندرج در آن اقدام کنند.
وی ادامه داد: همچنین تمام مشمولان فوق باید رأس ساعت ۷ صبح روز سه شنبه ۱۵ مرداد ماه ۹۸ در محلی که در برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش نیروهای مسلح اعلام شده، حضور یابند.
معاون احضار و اعزام سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی در خصوص فرآیند ثبت درخواست این دسته از مشمولان، گفت: اطلاعات مربوط به نخبگی و یا هیئت علمی این دسته از مشمولان پس از ارسال از سوی بنیاد ملی نخبگان و یا دانشگاه مورد پذیرش به ستاد کل نیروهای مسلح و تأیید نهایی آن، در سامانه وظیفه عمومی ثبت و در نهایت کد مربوطه در برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش درج می‌شود.
سرهنگ حمیدزاده با اشاره به اینکه عدم حضور به موقع در زمان و محل‌های تعیین شده غیبت محسوب می‌شود، افزود: مشمولان باید برگ‌های مربوط به اعزام به خدمت از جمله برگ آماده به خدمت، برگ واکسیناسیون، برگ معرفی‌نامه مشمولان به مراکز آموزش نیروهای مسلح و سایر مدارک مورد نیاز دیگر همچون شناسنامه و کارت ملی را در هنگام مراجعه و اعزام به خدمت به همراه داشته باشند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 482567 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟