وزش باد نسبتا شدید و گرد و خاک در شرق کرمان

به گزارش رکنا، حمیده حبیبی رییس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان گفت: هم اکنون آسمان استان کمی ابری است که به تدریج شاهد افزایش ابر خواهیم بود.
وی با اشاره به وزش باد و وقوع طوفان شن و خاک فردا در شرق استان افزود: شدت طوفان شن در شهرستان‌های فهرج و ریگان بیشتر است.
حبیبی با اعلام اینکه به دلیل وزش باد و گرد و خاک کاهش کیفت هوا و کاهش دید را در جاد‌های شرقی و برخی از جاد‌های شمالی داریم اظهار کرد: رانندگانی که قصد تردد از محور‌های مواصلاتی کرمان-سیستان وبلوچستان، کرمان-یزد و شهداد - نهبندان دارند با احتیاط برانند و از شرایط جاده‌ها با خبر باشند.
رییس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان بیان کرد: کودکان، سالمندان و بیماران قلبی از رفتن به فضای باز خوداری کنند.
وی گفت: در حالی کهنوج و قلعه گنج در ۲۴ ساعته گذشته با ۴۶ درجه سانتیگراد، گرم‌ترین روز را پشت سر گذاشته اند لاله زار با ۱۰ درجه سانتیگراد خنک‌ترین نقطه استان به ثبت رسیده است.
حبیبی حداقل دمای امروز شهر کرمان را ۱۷ درجه سانتیگراد اعلام و تصریح کرد: امروز دمای کرمان در گرم‌ترین ساعات به ۳۵ درجه سانتیگراد می‌رسد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 481564 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟