به گزارش رکنا ، محمدرضا رضایی با اشاره به ابطال چند پرواز این فرودگاه طی تعطیلات عید فطر، بیان داشت: دلیل اغلب ابطال پروازهای اخیر این فرودگاه نبود مسافر بوده است و شرکت‌های هواپیمایی برای جلوگیری از ضرر و زیان، پروازهایی که به حد نصاب در تعداد مسافر نرسیده باشند را باطل می‌کنند.
وی تصریح کرد: امروز جمعه پروازهای شماره ۰۲۱ و ۶۹۷۱ شرکت هواپیمایی کاسپین در ساعت ۱۰:۲۵ دقیقه و ۲۳ امشب به مقصد تهران باطل شدند.
مدیرکل فرودگاه‌های استان خوزستان ادامه داد: همچنین پرواز شماره ۴۵۸۷ در ساعت ۷:۲۰ دقیقه مربوط به هواپیمایی ماهان، پرواز هواپیمایی تابان با شماره ۶۲۴۶ در ساعت ۱۱ و پرواز هواپیمایی وارش با شماره ۵۸۵۱ در ساعت ۲۲:۳۰ دقیقه به مقصد فرودگاه تهران نیز باطل اعلام شد.
به گفته رضایی، پرواز شماره ۵۷۱۸ هواپیمایی اتا به مقصد مشهد نیز در ساعت ۱۱ باطل شد.
مدیرکل فرودگاه‌های استان همچنین از مسافران خواست تا پیش از راهی شدن به سمت فرودگاه با اطلاعات پرواز به شماره تلفن ۱۹۹ تماس بگیرند و از هرگونه تغییر ساعت پروازها اطلاع پیدا کنند.
تهران، اصفهان، یزد، شیراز، نوشهر، رشت، تبریز، بندرعباس، ساری، مشهد، کیش، عسلویه و خارک مسیرهای پروازی رفت و برگشت از فرودگاه اهواز است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 480948 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟