اعلام محدودیت‌های ترافیکی جاده‌های مازندران

به گزارش رکنا، سرهنگ علیرضا قدمی رئیس پلیس راه مازندران گفت: به منظور افزایش ایمنی، ایجاد کشش و تسهیل در عبور و مرور وسایل نقلیه در سالروز رحلت امام خمینی (ره)، قیام خونین ۱۵ خرداد و تعطیلات عید سعید فطر محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های استان تا شنبه ۱۸ خرداد ادامه دارد.
وی افزود: آمدوشد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ فردا چهارشنبه ۱۵ خردادماه تا ساعت ۲ بامداد بامداد روز پنجشنبه ۱۶ خردادماه ۹۸ از مرزن آباد به کرج ممنوع است.
وی گفت: رفت و آمد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۴ بعد از ظهر فردا چهارشنبه ۱۵ خردادماه تا ساعت ۲ بامداد روز پنج شنبه ۱۶ خردادماه از کرج به مرزن آباد یکطرفه خواهد بود.
رئیس پلیس راه مازندران افزود:آمد وشد همه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین موادسوختی و فاسد شدنی از امروز تا ساعت ۶ بعد از ظهر روز شنبه ۱۸ خردادماه از جاده هراز ممنوع شد.
سرهنگ قدمی افزود: به همین منظور به غیر از موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری در مسیر‌های مجاز ترافیک، تردد موتورسیکلت از امروز تا ساعت ۶ صبح روز شنبه ۱۸ خردادماه از جاده‌های کرج - چالوس، هراز و سوادکوه ممنوع است.
رئیس پلیس راه استان مازندران از رانندگانی که قصد تردد در جاده‌های مازندران را دارند، خواست: ضمن رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی و مدیریت سفر خود در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر با شماره‌های ۲۱۸۲۴۴۲۰ و ۲۱۸۲۴۴۳۴ پلیس راه استان با پیش شماره ۰۱۱ تماس بگیرند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 480453 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟