محدودیت های ترافیکی جاده های مازندران در تعطیلات عید فطر

به گزارش رکنا، اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی استان مازندران به تهران از ساعت ۱۲ روز سه شنبه چهاردهم خرداد آغاز می شود و تا ساعت ۶ صبح روز شنبه هجدهم خرداد ادامه خواهد داشت.
براین اساس تردد موتور سیکلت از ساعت ۱۲ ظهر روز سه شنبه تا ۶ روز شنبه از محورهای کرج- چالوس، هراز، فیروزکوه و بالعکس ممنوع است.
جاده چالوس
تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج - چالوس کماکان ممنوع است.
تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ روز سه شنبه تا ۶ صبح روز چهارشنبه از مرزن آباد به سمت کرج ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۸ روز سه شنبه تا ۶ صبح روز چهارشنبه از کرج به سمت مرزن آباد بصورت یکطرفه خواهد بود.
تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ روزچهار شنبه تا ۲ بامداد روز پنج شنبه از مرزن آباد به سمت کرج ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ روز چهارشنبه تا ۲ بامداد روز پنج شنبه از کرج به سمت مرزن آباد بصورت یکطرفه خواهد بود.
تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ روز جمعه تا پنج بامداد روز شنبه هجدهم خرداد از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ روز جمعه تا پنج بامداد روز شنبه از مرزن آباد به سمت کرج بصورت یکطرفه است.
تردد کلیه کامیون‌ها و کامیونت‌های محلی دارای مجوز تردد در محور چالوس از ساعت ۱۲ روز سه شنبه تا ۸ صبح شنبه ممنوع است.
جاده هراز
تردد تریلرها از محور هراز کماکان ممنوع است و تردد کامیون‌ها وکامیونت ها به استثنای حاملان موادسوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ سه شنبه تا هفت بامداد روز شنبه هجدهم خرداد از محور هراز ممنوع است.
تردد وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ روز جمعه هفدهم خرداد تا ۲ بامداد روز شنبه از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه در محل تردد وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ روز جمعه تا ۲ بامداد روز شنبه از آب اسک به رودهن (محدوده مشاء) بصورت یکطرفه خواهد بود.
محور فیروزکوه
تردد تریلرها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از روز سه شنبه سیزدهم خرداد تا شنبه هجدهم خرداد از تهران به قائم شهر و بالعکس ممنوع است.
پلیس راهور مازندران اعلام کرد که در صورت بروز ترافیک سنگین به منظور روانی ترافیک با هماهنگی از تردد کامیون‌ها به جز حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی جلوگیری می‌کنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 480102 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟