به گزارش رکنا، سرهنگ محمد رازقی اظهار داشت: دو مسیریاب نشان و بلد از مسیریاب‌های داخلی و تولید جوان‌های کشورمان است که امسال با توجه به اینکه مقام معظم رهبری سال رونق تولید نام گرفته است حمایت از این جوانان را سرلوحه کار خود قراردادیم.
وی در ادامه افزود: همکاری پلیس راهور تهران با این دو مسیریاب می‌تواند در شناسایی نقاط حادثه خیز و همچنین استفاده از اطلاعات ترافیکی که در آنها درج می‌شود استفاده بهینه کرد. بدون شک این دو مسیریاب از آنجایی که داخلی هستند می‌تواند مزایای زیادی نسبت به نمونه‌های خارجی داشته باشند و برای سفر‌های درون شهری بسیار دقیق‌تر عمل کنند.
رازقی گفت: گام اول همکاری در جهت درج اطلاعت شهری است، ما به عنوان پلیس راهور و به عنوان اولین یگانی که در صحنه تصادفات حضور پیدا می‌کند می‌توانیم در نقشه مسیریاب تصادف را درج کنیم تا رانندگان از مسیر‌های دیگر ستفاده کنند.
وی اضافه کرد: با توجه به نقاط حادثه خیزی که روی نقشه این مسیریاب‌ها درج می‌شود، همچنین شناسایی گلوگاه‌های ترافیکی، پیک ترافیک شهری را شناسایی کرده و در نهایت می‌توانیم یک پیش بینی ترافیک در دوره‌های مشخص یک هفته‌ای و یا یک ماهه به مردم ارائه دهیم.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 478325 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟