ضیافتی کریمانه به میزبانی دو شهید گمنام در ملارد

ماه رمضان امسال در شهرستان ملارد رنگ و بویی دیگربه خود گرفته است.بویی که برخاسته از طرحی است که اداره کل سازمان تبلیغات اسلامی بانام کاروان نشاط و معنویت در شهرستان ها بر پا کرده است. در شهرستان ملارد به همت مسئولان به ویژه حجه الاسلام والمسلمین شجاع، ریاست سازمان تبلیغات و همکاری جوانان عزیز این شهرستان این مراسم به نحو مطلوب برگزار می شود. در این شب های منور به نور رحمت الهی و

در شب آزاد سازی خرمشهر مراسمی با شکوه با حضور جمعی کثیر از مردم شریف شهرستان و مسئولان در بوستان شهدای گمنام سرآسیاب برگزار شد. این گردهمایی مردمی ،

بعد از اذان و اقامه نماز و ضیافت افطاری در کنار مزار دو شهید گمنام و برگرارشد. آغاز مراسم با تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید بود سپس به مناسبت میلاد امام حسن مجتبی مولودی خوانی توسط ذاکر اهل بیت، اجرای سه قطعه تواشیح توسط گروه بین المللی و برنامه هایی شاد از دیگر برنامه های این شب به یاد ماندنی بود.

گفتنی است که اجرای برنامه را مولایی مجری صدا و سیما عهده دار بود.

از مهمترین برنامه ها، تقدیر و تجلیل از یک جوان شایسته ملاردی بود که بیانگر توجه ویژه مسئولان شهرستان به جوانان شاخص ملارد و بها دادن به آنهاست.

به پاس تلاش های این جوان برومند ملاردی یعنی فردین احمدی، در عرصه های تحصیل، پژوهش ، فعالیت های شاخص در حوزه های قرآنی، فرهنگی و اجتماعی در سطح استان و کشورتجلیل شد جوانی که می تواند الگویی صالح و شایسته برای سایر نوجوانان و جوانان این مرز پر گهر باشد.

گفتنی است فردین احمدی نخبه و پژوهشگر قرآنی، مولف ۳۷ جلد کتاب و ۲۰ مقاله علمی، اولین سخنران جوان پیش از خطبه های نماز جمعه، عضو هیات رئیسه و دبیر کارگروه اجتماعی فرهنگی شهرستان ملارد است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 478323 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟