اعمال محدودیت‌های ترافیکی ۷ روزه در جاده‌های منتهی به شمال

سرهنگ علیرضا قدمی رئیس پلیس راه مازندران از ساری ، گفت: رفت و آمد موتور سیکلت از ساعت ۱۲ ظهر روز چهارشنبه یکم خرداد تا ساعت ۶ روز سه شنبه ۷ خرداد از جاده‌های کرج – چالوس، هراز، سوادکوه و برعکس ممنوع است.
وی افزود: آمد و شد موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع است.
سرهنگ قدمی گفت: در جاده کندوان تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ تا ۲۴ روز جمعه ۳ خرداد از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع است و با اعلام مأمورین پلیس راه در محل، آمد و شد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۸ تا ۲۴ روز جمعه از مرزن آباد به سمت کرج به صورت یکطرفه خواهد بود.
رئیس پلیس راه مازندران افزود: همچنین تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ تا ۲۴ روز جمعه ۳ خرداد از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع است و با اعلام مأمورین پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۸ تا ۲۴ روز جمعه از مرزن آباد به سمت کرج به صورت یکطرفه است.
وی گفت: رفت و آمد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷ روز جمعه ۳ خرداد تا ساعت ۲ بامداد روز شنبه ۴ خرداد از رودهن به سمت آمل ممنوع است و با اعلام مأموران پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۹ روز جمعه مورخ ۳ خرداد تا ۲ بامداد روز شنبه ۴ خرداد از آب اسک به سمت رودهن (محدوده مشاء) بصورت یکطرفه خواهد بود.
سرهنگ قدمی افزود: آمد و شد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷ روز دوشنبه ۶ خرداد تا ۲ بامداد روز سه شنبه ۷ خرداد از رودهن به سمت آمل ممنوع است و با اعلام مأموران پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۹ روز دوشنبه ۶ خرداد تا ۲ بامداد روز سه شنبه ۷ خرداد از آب اسک به سمت رودهن (محدوده مشاء) بصورت یکطرفه است.
وی گفت: در جاده کندوان آمد و شد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از جاده کرج – چالوس و بالعکس به استثناء حاملین مواد سوختی و یا فاسد شدنی کماکان ممنوع است.
رئیس پلیس راه مازندران با بیان اینکه در جاده هراز آمد وشد کلیه تریلر‌ها کماکان ممنوع است، افزود: رفت و آمد همه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز چهارشنبه ۱ خرداد و همچنین از ساعت ۶ تا ۲۴ روز‌های پنجشنبه، جمعه و دوشنبه ۲، ۳ و ۶ خرداد از جاده هراز ممنوع است. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 477983 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟