شستن قبر و نذری آنلاین محصول جدید تکنولوژی +عکس

به گزارش رکنا ، پیشرفته شدن تکنولوژی به مردگان نیز رسید. با افزایش مشغله های زندگی و روی آوردن مردم به شهر نشینی شغل های مختلفی بنا به نیاز افراد جامعه به وجود آمده است. شغل هایی که زمانی عجیب به نظر می آمد اما با گذشت زمان دیگر یک امر طبیعی برای برخی از مردم جامعه به شمار می آید.
گروهی در "ایران" آغاز به کار کرده است که خدماتی مانند شستن سنگ قبر، روشن کردن شمع و نذری دادن را بصورت آنلاین انجام می دهند. این گروه نتیجه کار خود را بصورت آنلاین نمایش می دهد و پس از اطمینان از خدمات ارائه شده برای مرده، هزینه آن بصورت آنلاین پرداخت می شود.
گفته شده است که یکی از کارت های تبلیغاتی این گروه که بدون هیچ اسم و رسمی هم می باشد با شعر « برمزارم بیا… یادم کن بخوان سوره ای شادم کن» مزین شده است. در ادامه این کارت تبلیغ روشن کردن شمع، گل کاری و شستن با گلاب را تبلیغ کرده است.
برای بسیاری از کاربران این شغل خنده دار به نظر می رسد در حالیکه عده ای دیگر از کاربران معتقدند که اگر آنها وقت نمی کنند که به عزیز از دست رفته خود سر بزنند، چه بهتر که آن را آنلاین انجام دهند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 477476 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟