سهم بانوان از مدیریت ها بیشتر شود

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار البرز گفت: دستگاه ها برای تحقق وعده دولت در زمینه واگذاری مناصب مدیریتی به بانوان برنامه ریزی کنند.

 سعید ناجی روز شنبه در نسشست کارگروه زنان و خانواده استان البرز افزود: این موضوع مهم مورد تاکید دولت تدبیر و امید قرار دارد زیرا توان اجرایی زنان در برخی از حوزه ها غیر قابل انکار است.

وی گفت: از تمام ظرفیت ها برای تحقق سهم 30 درصدی زنان در پست های مدیریتی با همپوشانی مناسب باید استفاده کرد تا زمینه برای مشارکت اجتماعی هرچه بیشتر این قشر مهم از جامعه فراهم شود.

معاون استاندار البرز درادامه به بحث مهم زنان سرپرست خانوار پرداخت و افزود: باید بصورت چالشی این مهم با بررسی های مستمر مورد توجه قرار گیرد و پس از شناسایی نیازها اقدامات موثر واقع شود.

وی ادامه داد: دستگاه های اجرایی متولی از جمله کمیته امدادامام خمینی (ره) ، بهزیستی باید اقدامات موثری را دراین زمینه در پیش گیرند.

ناجی گفت: استفاده از ظرفیت تشکل های غیردولتی و سمن ها نیز برای این موضوع مهم اجتماعی از دیگر مباحث اولویت دار به شمارمی رود.

وی تاکید کرد: مسئولان و مدیران متعهد به پاسخگویی مطالبات مردم هستند و باید دستگاه های اجرایی باید همراه با هم در مسیر حل مشکلات اجتماعی از جمله مسائل زنان سرپرست خانوار گام برداشت.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 477035 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟