به گزارش رکنا ، محبوبی در آستانه برگزاری جشن گلریزان در اردبیل در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این جشن برخلاف سال گذشته که در 20 نقطه استان اعم از شهر و شهرها و بخش‌ها برگزار شد در 10 شهرستان 20 بخش و دو دهستان بزرگ برگزار خواهد شد.
وی خاطرنشان کرد: پیش‌بینی می‌کنیم امسال با توجه به گستردگی برگزاری جشن گلریزان در مناطق مختلف استان بیش از یک و نیم میلیارد تومان کمک‌های مردمی در آزادی زندانیان معسر جمع‌آوری شود.
مدیرعامل ستاد دیه استان اردبیل رویکرد این ستاد را کمک و تلاش برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد مالی اعلام کرد و گفت: هیئت امنای جدید از سال 96 سعی دارند تا در ماه مبارک رمضان به صورت گسترده به برگزاری جشن گلریزان کمک کنند که سال 96 در 16 شهرستان و شهر به ارزش 800 میلیون تومان و سال گذشته در 20 شهرستان و بخش بیش از یک میلیارد و 100 میلیون تومان کمک‌های مردمی را جمع‌آوری کردیم.
محبوبی در مورد تشکیل مجمع بانوان ستاد دیه در جلب کمک‌های بانوان خیر نیز گفت: ما از سال گذشته این مجمع را فعال کردیم و همچنان امیدواریم بانوان مشارکت خوبی را در این امر خداپسندانه داشته باشند.
وی ادامه داد: ما در ستاد دیه با شناسایی افراد مستحق کمک که به خاطر جرایم غیرعمد و مالی در زندان‌های استان هستند بررسی دقیقی را در مورد علت زندانی بودن آنها انجام دادیم تا با تصمیم‌گیری هیئت امنا و پشت سر گذاشتن مراحل سه گانه گذشت شکات، کمک ستاد دیه و پرداخت تسهیلات بتوانیم نسبت به آزادسازی زندانیان اقدام کنیم.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 476973 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟