عصر امروز جاده چالوس یکطرفه می‌شود

سرهنگ قدمی رئیس پلیس راه مازندران گفت: آمد وشد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ امروز از کرج به مرزن آباد ممنوع و از ساعت ۱۷ تا ۲۴ امروز جمعه از مرزن آباد به کرج یکطرفه می‌شود.

وی با بیان اینکه آمد وشد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از جاده کرج – چالوس و برعکس کماکان ممنوع است، افزود: رفت وآمد همه تریلر‌ها در جاده هراز کماکان ممنوع است.

رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به ممنوعیت تردد تردد کلیه تریلر‌ها از محور هراز، گفت: تردد کلیه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۶ صبح تا ۲۴ روز جمعه ۳۰ فروردین ماه در این محور ممنوع است.

سرهنگ قدمی افزود: رفت و آمد موتورسیکلت به جز موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی در جاده‌های کرج – چالوس، هراز و سوادکوه تا ساعت ۱۲ ظهر روز دوشنبه ۲ اردیبهشت ماه ممنوع است.

وی گفت: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه استان با شماره ۲۴۴۳۴ و ۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.

مازندران ۱۰ هزار و ۷۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که سه جاده چالوس، هراز، سوادکوه را به پایتخت و جاده کیاسر مازندران را به سمنان متصل می‌کند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 470443 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟