به گزارش رکنا، سردار حمید هداوند جانشین فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اشاره به دستگیری ۲ هزار و ۸۷ سارق در پایتخت اظهار کرد: با حضور مستمر و افزایش گشت‌های انتظامی پلیس، وقوع سرقت در نیمه اول تعطیلات نوروزی در شهر تهران نسبت به سال گذشته ۲ درصد کاهش داشته است.

وی افزود: در همین بازه زمانی نسبت به سال گذشته ۵۴ درصد دستگیری سارقان و ۲۱ درصد کشف اموال مسروقه و تحویل آن‌ها به مالباختگان افزایش داشته است.

جانشین فرمانده انتظامی پایتخت با بیان اینکه با وجود شرایط جوی نامساعد هوا و بارندگی چند روزه، حوادث رانندگی منجر به فوت ۷۰ درصد کاهش داشته است، گفت: حوادث رانندگی جرحی نیز ۳۰ درصد در نیمه اول تعطیلات نوروزی کاهش داشته است.

وی با اشاره به اینکه در نیمه اول تعطیلات نوروزی ۹۹ هزار و ۳۵۵ مورد تماس مردمی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ داشتیم، افزود: پس از دریافت این تماس‌ها نزدیکترین واحد‌های گشت ۱۱۰ در حداقل زمان ممکن به آدرس‌های اعلامی اعزام و به درخواست شهروندان رسیدگی شده است.

سردار هداوند با بیان اینکه در نظرسنجی‌های صورت گرفته ۸۳ درصد مردم از عملکرد پلیس در برقراری نظم و امنیت عمومی در پایتخت اعلام رضایت کردند، تصریح کرد: همچنان طرح‌ پاکسازی محلات از حضور معتادان متجاهر در ایام تعطیلات نوروزی در حال اجرا است.

جانشین فرمانده انتظامی پایتخت با بیان اینکه ۲۷۳ خرده فروش موادمخدر دستگیر و ۲ هزار و ۹۳۲ معتاد متجاهر از سطح شهر تهران جمع آوری و به مراکز بازپروری معرفی شدند، خاطرنشان کرد: مشارکت و همکاری مردم در رعایت قانون و توجه به هشدار‌های پلیسی، مولفه مهم در ایجاد و برقراری امنیت عمومی شهروندان است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 466460 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟