به گزارش گروه حوادث رکنا، سرهنگ "محمد حیدری" رییس پلیس راه کرمانشاه گفت: طبق پیش بینی اداره کل هواشناسی استان بارش ها تا پایان روز سه شنبه (6 فروردین) در اغلب نقاط استان ادامه یافته به گونه ای که در برخی مناطق نظیر شهرهای اورامانات و قصرشیرین، سرپل ذهاب، دالاهو و ... بارش ها به بیش از 100 میلی متر می رسد.

وی ادامه داد: در چنین شرایطی انتظار می رود مسافران نوروزی که وارد کرمانشاه شده اند و قصد بازدید از مناطق مختلف استان خصوصا مناطق یاد شده را دارند یا سفر خود را به تعویق انداخته و یا با احتیاط کامل همراه با تجهیزات زمستانی در جاده ها حضور پیدا کنند.

سرهنگ حیدری تصریح کرد: در این میان، رعایت فاصله طولی مناسب با خودروهای دیگر، پرهیز از سبقت و سرعت های غیرمجاز و اطمنیان از سالم بودن وسایل گرمایشی و برف پاکن های خودرو از جمله نکاتی است که تمامی رانندگان باید نسبت به رعایت آن اهتمام لازم را داشته باشند.

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه همچنین با اشاره به حضور 105 گشت ثابت و سیار و 110 دستگاه دوربین ثبت تخلفات در جاده های استان، گفت: رانندگانی که در طول مسیر مرتکب 2 تخلف حادثه ساز شوند خودروی آن ها اعم شهروندان کرمانشاهی و مسافران نوروزی توقیف خواهد شد.

وی با بیان اینکه تردد در تمامی محورهای استان جریان داشته و مشکل ترافیکی خاصی وجود ندارد، گفت: بیشترین ترددها در محورهای همدان - کرمانشاه، کرمانشاه - کامیاران و کرمانشاه اسلام آبادغرب صورت می گیرد.

سرهنگ حیدری در پایان تصریح کرد: از ابتدای تعطیلات نوروزی تاکنون 8 نفر در جاده های استان طی 3 حادثه جان خود را از دست داده اند که همین موضوع می طلبد رانندگان با تامل و دقت بیشتری در جاده ها حضور پیدا کنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 465932 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟