سردار موسی کمالی رئیس اداره سرمایه انسانی ستاد کل نیروهای مسلح در رابطه با تصمیم ستاد کل نیروهای مسلح در مورد تعویق اعزام و مرخصی سربازان مناطق سیل زده استان های گلستان و مازندران اظهار کرد: با عنایت به حادثه سیل ویرانگر در استان‌های گلستان و مازندران که خسارت های سنگین به خانه ها، مزارع مردم و همچنین به شهرها و روستاها وارد ساخته، ضمن ابراز تاسف و تاثر، ستاد کل نیروهای مسلح در راستای اجرای فرامین مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا با توجه بررسی های انجام شده در خصوص اعزام مشمولین و سربازان وظیفه تصمیماتی را اتخاذ کرد.

وی افزود: بر این اساس اعزام مشمولین مناطق سیل زده آق قلا، گمیشان، آزاد شهر، بندرترکمن، سیمرغ و بعضی از روستاهای بابلسر، میان رود، بهشهر نگاه، سوادکوه شمالی، 2 ماه تعویق خواهد افتاد و اعزام مشمولین شهرها و بخش های فوق در مورخ ۹۸/۱/۱۹، ۹۸/۲/۱ و۹۸/۲/۱۹ متاقبا اعلام خواهد شد.

سردار کمالی با بیان اینکه نیروی انتظامی می‌تواند بخش‌های دیگری که با مشکل مواجه هستند اعزام آنها به تعویق بیاندازد گفت: کارکنان وظیفه مناطق فوق که در سایر استان‌ها خدمت می کنند، به مدت یک ماه به مرخصی اضطراری فرستاده خواهند شد. سایر سربازان مناطق فوق که به شهرهای آنها خسارت جدی وارد نشده است از حداکثر یک هفته مرخصی اضطراری برخوردار خواهند شد.

وی ادامه داد: سربازان یگان های نظامی و انتظامی مستقر در این استان ها که در مأموریت بوده و در حال کمک به مردم هستند، یک ماه مرخصی اضطراری آنان در اختیار فرماندهان یگان‌ها بوده، انشاءالله پس از پایان ماموریت داده خواهد شد. جزئیات موضوع پس از بررسی همه جانبه این حادثه و وضعیت حادثه دیدگان مطابقا اعلام خواهد شد.

اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

کدخبر: 465909 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟