شب چهارشنبه آخر سال که فرا می‌رسد شاهد اخبار ناگواری از حوادثی که به خاطر چند لحظه شادی ناخوشایند بروز می‌کند هستیم، از مجروح شدن و قطع عضو و حتی در پاره‌ای از مواقع فوت برخی از شهروندان، امسال نیز مانند سال‌های گذشته اقدامات و برنامه‌های مناسبی در زمینه پیشگیری از حوادث اندیشه شده است و آرزو می‌کنیم که جشن چهارشنبه آخر سال به دلیل غفلت برخی از افراد منجر به تلخ شدن کام دیگران نشود.

در ادامه گزارش لحظه‌ به لحظه خبرگزاری فارس از حوادث چهارشنبه آخر سال را می‌خوانید:

18:10- مجتبی خالدی سخنگوی سازمان اورژانس کشور در گفت‌وگو با خبرنگار سلامت خبرگزاری فارس با بیان اینکه در حوادث آخرین چهارشنبه سال گذشته ۴۷۹۹ نفر مصدوم شدند گفت: از این تعداد ۳۴۰ نفر در مراکز درمانی بستری شدند و متاسفانه ۵ نفر نیز جان خود را از دست دادند.

وی با اشاره به نقش والدین در پیشگیری از حوادث اظهار داشت: پیش‌‌بینی می‌شود امسال شاهد حوادث کمتری باشیم.

18:05- پرویز نمازی مدیر پرستاری بیمارستان مطهری گفت: تا به این لحظه تعداد مراجعان کمتر از سال گذشته بوده است به طوری‌که از صبح تاکنون یک کودک چهار ساله به دلیل پرتاب نارنجک به داخل منزلشان در بیمارستان مطهری بستری شده است.

18:00 - شهردار تهران در حاشیه بازدید از ستاد فرماندهی آتش‌نشانی تهران گفت: تمامی نرده‌بان‌های آتش‌نشانی از گمرک ترخیص شده‌اند و به زودی به سازمان آتش‌نشانی شهر تهران اضافه خواهد شد. وضعیت آتش‌نشانی در یک سال اخیر نسبت به قبل بهتر شده است البته کمبودهایی همواره وجود دارد ولی پس از حادثه پلاسکو توجه بیشتری آتش‌نشانان شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 465409 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟