به گزارش رکنا، سردار کمال هادیانفر در طرح ترافیکی سال ۹۸ که با حضور دستگاه‌های مرتبط با سفر برگزار شد اظهار داشت:سالانه نزدیک به ۷ درصد از درآمد ناخالص ملی کشور صرف هزینه تصادفات رانندگی می‌شود. می‌توان با برنامه‌ریزی مناسب و فراهم نمودن امکانات و برطرف کردن برخی از مشکلات و موانع فرارو سوانح و حوادث رانندگی را سالیانه به ۱۵ درصد کاهش بدهیم. تجربه نشان داده است که می‌توان با اقدامات مفید و موثر و رفع کاستی‌ها و تنگنا‌های موجود در امور ترافیک با ایجاد همدلی بین بخشی و پرهیز از اقدامات موازی بر مشکلات موجود فائق بیاییم.

وی در ادامه افزود: برای توفیقات بیشتر در این حوزه نیازمند یک وفاق ملی هستیم، همچنین نیاز به برنامه بلند مدت و کوتاه مدت است که لازمه آن همکاری همه دستگاه‌های اجرایی در امر ترافیک است.

هادیان‌فر اضافه کرد یکی از محور‌های اثرگذار برای برای رسیدن به این مهم ایجاد هم افزایی برای استفاده بهتر و بهینه از ظرفیت‌های و امکانات سایر سازمان‌ها و دستگاه‌های مرتبط با ترافیک اسا.

رئیس پلیس راهور ناجا افزود: با شعار پرهیز از خطر و آرامش در سفر طرح ترافیک نوروز سال ۹۸ را از ۲۵ اسفند ماه سال ۹۷ آغاز و تا پایان روز ۱۷ فروردین سال ۹۸ ادامه خواهیم داد. پلیس راهور ناجا با حضور ۳۵ هزار نفر نیرو و با مشارکت بیش از ۶۵ هزار نفر نیرو از سایر دستگاه‌های دیگر و استفاده از ظرفیت بیش از ۱۰ میلیون همیار پلیس در سراسر کشور و ۸۰۰ هزار نفر فرهنگ یار و ۱۰۰ هزار نفر بازرس نامحسوس مردمی و ۶۰.۰۰۰ راهوران محله طرح نوروزی سال ۹۸ را با توکل به خداوند متعال با آمادگی آغاز خواهد کرد.

وی ادامه داد: پلیس راهور با استفاده از تجهیزات و تکنولوژی‌های جدید شامل ۲۰۰۰ دستگاه دست افزار‌های موبایلی ثبت تخلفات و ۱۲۰۰ ردیاب لحظه‌ای برای کنترل گشت‌های پلیس راهور و هزار دستگاه دوربین البسته و هزار و سیصد دستگاه خودرو‌های کمکی از سایر رده‌های ناجا و چهار هزار و پانصد نیروی کمکی برای کنترل رفتار رانندگان پرخطر استفاده خواهد خواهد شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 464231 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟