به گزارش رکنا، سعید نمکی امروز در جمع خبرنگاران در بوشهر اظهار داشت: برای ایام نوروز برنامه‌ریزی خوبی صورت گرفته است و طرح نورزی از ۲۰ اسفند امسال تا ۲۰ فروردین سال آینده برگزار می‌شود.

وی از فعالیت سه هزار اکیپ در بخش‌های مختلف درمانی و بهداشتی خبر داد و اضافه کرد: گشت‌های بهداشت محیط برای نظارت بر تهیه و توزیع مواد غذایی راه‌اندازی شده است.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی خواستار رعایت قوانین و مقررات ایمنی توسط همه رانندگان شد و بیان کرد: برای جلوگیری از تصادفات و مشکلات جاده‌ای نیاز است که همه مسافران به مسائل ایمنی توجه داشته باشند.

نمکی از آماده‌باش پایگاه‌های اورژانس جاده‌ای و هوایی خبر داد و اضافه کرد: برای امدادرسانی و خدمات‌رسانی به مردم تمهیدات لازم اندیشیده شده است تا بهترین خدمات در سریع‌ترین زمان ارائه شود.

وی با اشاره به اینکه ایران اسلامی با اقتدار و عظمت بالا همه مشکلات را پشت سر می‌گذارد، ادامه داد: علی‌رغم تلاش‌های دشمنان و تحریم‌های مختلف و فشارها، برای سال آینده هیچ نگرانی در زمینه تأمین دارو و تجهیزات پزشکی نداریم.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از تداوم طرح تحول نظام سلامت در سال آینده با اقتدار کامل خبر داد و گفت: نگاه ویژه‌ای به بسته‌های کاهش پرداخت از جیب مردم و حمایت از بیماران صعب‌العلاج و بیماران خاص داریم.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 464047 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟