به گزارش رکنا، در این میثاق‌نامه که از سوی تعدادی از سازمان‌های مردم‌نهاد و سفیران حمل و نقل پاک تهیه شده ضمن سپاس از خداوند متعال، از همراهی و همدلی مسئولانه شهروندان در بهبود کیفیت هوای شهر و تجربه یک‌سال هوای سالم‌تر نسبت به سال‌های پیش، قدردانی شده است.

در این میثاق‌نامه بر انتظارات مردم از مسئولان دولتی، شورای اسلامی شهر، شهرداری و خودروسازان برای ارتقاء کیفیت سوخت و خودروها، توسعه حمل و نقل همگانی تأکید شده و از همه نهاد‌ها و مسئولان درخواست شده اجرای قانون هوای پاک را فدای هیچ مصلحتی نکنند.

جمع‌آوری امضا برای این میثاق‌نامه روز سه‌شنبه از ساعت ۱۵ تا ۲۰ در مراسمی با حضور اعضای شورای اسلامی شهر در ایوان انتظار میدان ولیعصر (عج) آغاز و به طور همزمان در خانه‌های سلامت و سرا‌های محله انجام خواهد شد و سپس در شبکه‌های اجتماعی ادامه پیدا خواهد کرد.

در مراسم ایوان انتظار، علاوه بر گفتگوی اعضای شورای شهر با شهروندان و امضای میثاق‌نامه هوای پاک، نظرخواهی از مردم درباره کاهش آلودگی هوا، اجرای تئاتر و موسیقی، اهدای جوایز مسابقه عکس «آسمان آبی» انجام خواهد شد.

هم‌چنین در حاشیه این مراسم، نمایشگاه عکس «دود بدرود» و میز خدمات سلامت و انجام تست تنفس برقرار خواهد بود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 463791 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟