مطمئنیم که در جنگ اقتصادی با دشمن پیروز خواهیم شد

به گزارش رکنا، سردار حسین رحیمی در نخستین نشست تخصصی روسای رده‌های فرمانده انتظامی تهران بزرگ اظهار داشت : ما مطمئنیم که پیروز خواهیم شد؛ هماهنگونه که چهل سال است که دشمن با تمام توان به دنبال برهم زدن امنیت ایران اسلامی است، ولی شکست خورده است و بدون شک از این تنگنا‌های اقتصادی نیز عبور خواهیم کرد و دشمن را نا امید خواهیم ساخت.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ در بخش دیگری از سخنان خود با توصیه به روسای دفاتر رده‌های فرماندهی انتظامی تهران بزرگ، گفت: همه روسای دفاتر ملزم به رعایت چهار اصل هستند اول صداقت در افکار، گفتار، و رفتار. دوم امانت دار بودن، این امانت داری شامل حوزه مالی، اسناد و اطلاعات است و سوم اخلاق مداری روسای دفاتر باید فضای دفتر فرمانده را برای مردم و کارکنان امن کنند؛ و چهارم داشتن ظرفیت در تمامی عرصه ها؛ ظرفیت در مدیریت، ظرفیت در شنیدن گلایه‌ها و درد دل‌های ارباب رجوع‌هاست.

رییس پلیس پایتخت شرط پایبندی به اصول پیش گفته را مراقبت از خود دانست و گفت: من و شما باید دائما از خود مراقبت کنیم و اجازه ندهیم سلامت نفسمان را از دست بدهیم و فساد در مجموعه رخنه کند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 463547 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟