به گزارش رکنا، به دلیل برودت هوا و سرمای شدید مدارس برخی استان‌های کشور امروز شنبه ۱۸ اسفند ما تعطیل است. لیست این مدارس به شرح زیر است:

تعطیلی مدارس کردستان

به اطلاع می‌رساند به دلیل بارش برف، برودت هوا و لغزندگی معابر و بر اساس هماهنگی به عمل آمده با فرماندار سروآباد و بخشداران، فردا شنبه ۱۱ اسفند ماه ۹۷ کلیه مدارس دهستان اورامان، درکی، دمیو و بندول ومحور ژاورود از توابع این شهرستان در نوبت صبح تعطیل و مدارس روستا‌های هزارخانی و انجمنە نیز با یک ساعت تاخیر شروع خواهد شد و سایر مدارس شهرستان سروآباد باز است.

تعطیلی مدارس در فارس

باتوجه به بارش برف در بخش دشمن زیاری شهرستان ممسنی استان فارس و پیش بینی کاهش دما و یخ زدگی سطح معابر و بنا بر درخواست رییس اداره آموزش و پرورش و بخشدار منطقه دشمن زیاری و فرماندار شهرستان ممسنی و با هماهنگی و اعلام مدیرکل مدیریت بحران استانداری فارس، تمامی مدارس بخش دشمن زیاری شهرستان ممسنی امروز شنبه ۱۱ اسفند ماه ۹۷ با یک ساعت و نیم تاخیر و راس ساعت ۹ صبح فعالیت خود را آغاز میکنند

تعطیلی مدارس پیش دبستانی و دبستانی نوبت صبح لرستان

مدارس پیش دبستانی و دبستانی نوبت صبح شهرستان ازنا به دلیل بارش برف و برودت شدید هوا فردا شنبه ۱۸ اسفند ماه تعطیل می‌باشد.

براساس این گزارش، فعالیت آموزشی مدارس متوسطه اول نوبت صبح ازنا نیز فردا با یکساعت تاخیر از ساعت ۹ صبح آغاز می‌شود.

اطلاعیه تعطیلی مدارس در استان کردستان

به اطلاع می‌رساند به دلیل بارش شدید برف، لغزندگی معابر، مشکل تردد و با توجه به پیش بینی اداره کل محترم هواشناسی استان مبنی بر برودت هوا و یخبندان صبح گاهی بر اساس تصمیم فرمانداران محترم فردا شنبه ۱۸ اسفند ماه ۹۷ تعدادی از مدارس استان به شرح ذیل در نوبت صبح تعطیل است.

شهرستان بیجار: کلیه مدارس سطح شهر و روستا

سنندج: مراکز پیش دبستان و مدارس دوره ابتدایی سطح شهر و روستا

منطقه کلاترزان: کلیه مدارس سطح شهر و روستا

دهگلان: مراکز پیش دبستان و مدارس دوره ابتدایی سطح شهر دهگلان و بلبان آباد و کلیه مدارس روستایی شهرستان

شهرستان قروه و منطقه سریش آباد: کلیه مدارس سطح شهر و روستا

تعطیلی مدارس در استان همدان به علت بارش برف

به علت بارش برف تمامی دوره‌های تحصیلی در نواحی ۱ و ۲ همدان، اسدآباد، کبودراهنگ و گل تپه، بهار و لالجین، رزن، سردرود و قروه درجزین، فامنین و قهاوند و مراکز پیش دبستاتی، مدارس ابتدایی و متوسطه اول در تویسرکان، قلقل رود و جوکار و مراکز پیش دبستاتی و مدارس ابتدایی در ملایر و سامن، نهاوند و خزل در نوبت صبح روز شنبه ۱۸ اسفندماه تعطیل است.

تعطیلی مدارس استان قزوین

خیرالله رحمانی مدیرکل آموزش وپرورش استان گفت:: به دلیل برودت هوا تمامی مراکز پیش دبستانی در سراسر استان قزوین، طی روز شنبه ۱۸ اسفند در نوبت صبح تعطیل اعلام می‌شود.

بدیهی است سایر مدارس در مقاطع ابتدایی، متوسطه اول و دوم در مناطق ۱۴ گانه استان باز و کلاس‌های درس دایر است.

آخرین اخبار درخصوص تعطیلی مدارس را از کانال "الفبای مینودری" پیگیری نمایید.

به دلیل بارش برف و سرمای هوا و لغزندگی معابر و جاده‌ها تا این لحظه فعالیت مدارس استان در روز شنبه هجدهم اسفند ماه به شرح زیر اعلام می‌گردد:

شهرستان‌های شازند و کمیجان و منطقه سربند کلیه دوره‌های تحصیلی، شهر و روستا در نوبت صبح تعطیل اعلام می‌گردد.

مدارس کلیه دوره‌های تحصیلی شهر و روستای بخش خرقان از شهرستان زرندیه در نوبت صبح تعطیل اعلام می‌گردد.

اخبار تکمیلی تا بامداد فردا به اطلاع مخاطبان گرامی خواهد رسید.

مدارس شهری و روستایی کلیه دوره‌های تحصیلی شهرستان خنداب و منطقه نوبران در نوبت صبح با تاخیر و ساعت ۹ صبح در روز شنبه هجدهم اسفندماه فعالیت خود را آغاز می‌کنند.

روابط عمومی آموزش و پرورش استان مرکزی

تعطیلی مدارس اراک

به علت بارش برف و لغزندگی معابر و برودت هوای بامداد شنبه هجدهم اسفندماه فعالیت مدارس کلیه دوره‌های تحصیلی شهر و روستای اراک در نوبت صبح با تاخیر اعلام می‌گردد:

مدارس شهری اراک با یک ساعت تاخیر نسبت به شروع فعالیت مدارس در دوره‌های مختلف.

مدارس روستایی اراک ساعت نه فعالیت خود را آغاز خواهند کرد.

فعالیت مدارس کلیه دوره‌های تحصیلی شهرستان فراهان، شهر و روستا روز شنبه هجدهم اسفندماه در نوبت صبح با تاخیر و ساعت نه فعالیت خود را آغاز می‌کنند.

روابط عمومی آموزش و پرورش استان مرکزی

شیفت صبح

به دنبال بارش سنگین برف، برودت و کولاک شدید هوا

تعطیلی مدارس آذربایجان شرقی

در منطقه چاراویماق

کلیه مدارس روستایی در تمامی دوره‌های تحصیلی تعطیل و در شهر قره آغاج دوره پیش دبستانی تعطیل و سایر دوره‌های تحصیلی با یک ساعت تاخیر شروع به فعالیت خواهند کرد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 463234 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟