آلودگی رودخانه‌ها از معضلات اساسی رشت

به گزارش رکنا، فرهام زاهد شامگاه گذشته در نشست کمیسیون فرهنگی- اجتماعی شورای اسلامی شهر رشت گفت: مواجهه ما با عملکرد دولت روحانی دوگانه است از طرفی نمی توان به راحتی بر دستاوردهای دولت در زمینه ی برجام، ارتباط با کشورهای مختلف جهان، برخی گشایش ها در فضای سیاست داخلی و از همه مهم تر خارج کردن نام ایران از تحریم های سازمان ملل چشم بست و به وضعیت موجود نیز انتقاد نکرد.

وی افزود: نباید دستاوردهای دولت نادیده گرفته شود و صرفاً به انتقاد از دولت اکتفا شود، ما باید این نقد را از خودمان شروع کنیم، نمی دانیم که چه وقت باید انتقاد شود و کجا باید حمایت صورت پذیرد. نباید اینگونه باشد که جایی که باید دنبال منافع جامعه باشیم، سکوت کنیم و آنجایی که باید حمایت کنیم، انتقاد کنیم؛ این عین بی تدبیری است.

عضو شورای اسلامی شهر رشت سپس با اشاره به فرصت حضور ریاست جمهوری در استان گیلان، خاطرنشان کرد: امیدوارم تیم مدیریتی استان، مسائل اساسی را با ریاست جمهوری مطرح کنند و قولهای جدی را برای حل مسائل شهری بگیریم.

وی در ادامه موضوعاتی چون مشکل زباله‌های سراوان، نیروگاه زباله سوز، آلودگی رودخانه‌های رشت، قطار شهری و معضلات اساسی شهر همچون ترافیک و عقب ماندگی رشت از کاروان توسعه را مسائلی عنوان کرد که باید در نشست با ریاست جمهوری مطرح شده و برای رفع آنها از نگاه حمایتی و پشتیبانی دولت بهره مند شویم.

زاهد تصریح کرد: به عنوان یک گیلک امیدوارم رییس جمهور در این سفر گام های مهمی را برای استان بردارند و به صدای کارشناسان و مردم استان گیلان گوش دهند. گیلان یکی از مهم ترین استان های کشور است که در سال‌های آینده می‌تواند در حوزه کشاورزی و تولید بخش مهمی از کمبود ها در کشور را بر طرف کند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 462718 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟