استان قزوین امکانات لازم برای برپایی تئاتر‌ و برنامه‌های فرهنگی را ندارد

وی بیان کرد: فرهنگ ما مرتبط با هویت و ملیت ایرانی است و در عرصه جهانی شدن، تنها فرهنگ ملت‌ها هویت انها را حفظ می‌کند و با تقویت آن میتوان حرفی برای گفتن در عرصه جهانی داشت.
استاندار قزوین گفت: با پیشرفت تکنولوژی دنیا به دهکده جهانی تبدیل شده است و اگر کسی قصد بیان “من هستم” را داشته، باید فرهنگ خود را تقویت کند چرا که فرهنگ به صورت مستقیم‌ با هویت ملت‌ها در ارتباط است.
وی تاکید کرد: فرهنگ یک مبحث کلی است که در ذیل خود امور و پدیده‌های بسیاری در بخش‌های متنوع شامل دین، مذهب، تاریخ، ادبیات، موسیقی و حتی سیاست را در بر می‌گیرد.
زاهدی بیان کرد: با گستردگی بحث فرهنگ، پذیرش مسئولیت در این حوزه جسارت می‌خواهد و فعالیت‌های سازمان‌های متولی باید زمینه ساز فهالیت‌ها در راستای فرهنگ‌سازی توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی باشند که کار خطیر و مشکلی هست.
وی عنوان کرد: استان قزوین با پیشینه تمدن و فرهنگی خود، یه دلیل کمبود های بسیار در امکانات نیروهای توانمندی در حوزه‌های فرهنگی در بخش‌های مختلف داشته و ظرفیت بالایی نه تنها در استان قزوین بلکه در کل کشور دارد.
وی بیان کرد: استان قزوین امکانات لازم برای برپایی تئاترها و برنامه‌های فرهنگی را ندارد و باید تلاش کرد مشکلات و موانع موجود بر سر راه فرهنگ را برداریم.
استاندار قزوین عنوان کرد: امروز هر چه داریم از نظام جمهوری اسلامی است و جایگاه و عزت ما نشات گرفته از ان بوده و جدا نشده از آن نیستیم.
وی ضمن تقدیر و تشکر از علی اکبر اسکندری نژاد مدیر کل سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی، برای حجت‌الاسلام سید مهدی حسینی مدیر کل جدید این نهاد فرهنگی ارزوی توفیق کرد‌. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 461133 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟