به گزارش رکنا، جمشید تقی زاده، در سالروز میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) با بدر الملوک امام مدیرعامل موسسه خیریه مهرکوثر کرج و دو موسسه بزرگ خیریه کشور و سرپرست مادی و معنوی ۶ هزار کودک و نوجوان و از بازنشستگان فرهنگی دیدار و و روز مادر را به این بانوی نیکوکار تبریک گفت.

تقی زاده با اهدای پیام وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به خانم امام اظهار داشت: فعالیت‌های خیرخواهانه شما بانوی خیر و نیکوکار نشان از الطاف خداوندی است که مغناطیس قدرتمندی از عشق و نیکویی را در وجود شما قرار داده است.

وی با تقدیر از این بانوی نیکوکار گفت: کار‌های ارزشمند شما ادامه راه بانوی بزرگ اسلام حضرت فاطمه زهرا (س) و اسوه همه مادران است که جای تقدیر دارد، اما قطعا هر قدردانی پاسخگوی ارزشمندی کار شما معلم فرهیخته نیست.

تقی زاده با اشاره به خدمات مختلف صندوق بازنشستگی کشوری به یک میلیون و ۴۲۱ هزار بازنشسته این صندوق اظهار داشت: پرداخت وام ضروری، تسهیلات سفر، بیمه تکمیلی درمان، خانه‌های امید و سایر خدمات رفاهی در کنار پرداخت به موقع حقوق‌ها از جمله تلاش‌هایی است که برای امیدافزایی و کاهش مشکلات بازنشستگان در حال انجام است.

وی پاسداشت جایگاه و نقش بازنشستگان را در جامعه و خانواده ایرانی مهم و ضروری عنوان کرد و افزود: بازنشستگی پایان کار و فعالیت افراد نیست و در اسلام هم جایگاهی به نام بازنشستگی نداریم و نمونه بارز آن فعالیت‌های ارزشمند و خیرخواهانه خانم امام به عنوان یک معلم بازنشسته است.

در این مراسم، بدرالملوک امام نیز اظهار داشت: هر زمان که سوال می‌شود از چه زمان کار خیر را شروع کردی، تاکید می‌کنم که از ابتدای تولد، به این معنی که کار خیر و کمک به سایرین در میان خانواده و پدر و مادر من همواره وجود داشت و بر آن تاکید می‌شد.

خانم امام همچنین به سرپرستی بیش از ۶ هزار نفر از نوجوانان و جوانان کشور اشاره کرد و گفت: به غیر از موسسه مهر کوثر در کرج با ۳۵۰ نفر تحت پوشش، دو موسسه در تهران نیز فعالیت می‌کند که با توجه به ابعاد ملی آن‌ها در مجموع شش هزار نفر تحت پوشش خدمات ما قرار دارند.

وی با تاکید بر اینکه الگوی زنان ایرانی حضرت فاطمه زهرا (س) و الگوی مرد ایرانی باید مولای متقیان علی (ع) باشد، گفت: تمام تلاش ما ناشناخته ماندن افراد نوجوانان و جوانان تحت پوشش است که پدر خود را از دست داده اند و مادر نیز مشغول کارگری است.

امام افزود: ما سرپرستی بچه‌هایی که معدل ۱۶ به بالا دارند برعهده می‌گیریم و در سال‌های گذشته توانسته ایم با همین حمایت‌ها افراد نخبه و متعهدی به کشور تقدیم کنیم که هر یک دکتر، مهندس یا حقوقدان‌های قابلی در کار خود هستند.

این بانوی نیکوکار کرجی و مدیرعامل و موسس موسسه مهر کوثر همچنین تصریح کرد: معلمی یکی از کار‌های نیک و بستری برای آغاز فعالیت‌های خیرخواهانه است و من هم از همین مسیر با کمک دوستان و همکاران و لطف خداوند کاری آغاز کردم که همچنان ادامه دارد.

بدر الملوک امام متولد ۱۳۰۳ و ۹۴ ساله دارد، بازنشسته فرهنگی و معلم ادبیات فارسی و عربی در دوران اشتغال به معلمی است. وی موسس و مدیر عامل موسسه‌های خیریه مهر کوثر، دارالاکرام حضرت ابوالفضل در تهران و سلوک تهران است که سرپرستی مادی معنوی و تحصیلی و فرهنگی شش هزار کودک و نوجوان در شهر‌های ابهر، تهران، قم، شیراز و کرج را برعهده دارد.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری در جریان این مراسم از ساختمان و درمانگاه تازه ساز موسسه مهر کوثر در مهرشهر کرج بازدید کرد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 461120 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟