به گزارش رکنا، محمدجواد یزدانی در حاشیه بازدید از اماکن بهداشتی سطح شهر در جمع خبرنگاران گفت: در بازرسی و بازدیدهای مستمر و پیگیری گزارش‌های مردمی، یک مرکز مداخله‌گر در امور دندانپزشکی شناسایی شد.

وی اظهار کرد: کارشناسان واحد نظارت بر درمان شبکه بهداشت و درمان کاشمر با همکاری پلیس اطلاعات و امنیت و دستور مقام قضایی با ورود به این مرکز شاهد فعالیت فردی در حال انجام امور دندانپزشکی بودند که اقدام به جمع‌آوری وسایل و تعطیلی این مرکز کردند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان کاشمر عنوان کرد: فرد خاطی در این مرکز اقدامات مداخله‌گرانه دندانپزشکی از قبیل عصب‌کشی، ترمیم و پرنمودن دندان و سایر امور دندانسازی و ساخت پروتزهای دندان به صورت غیر مجاز داشت.

وی ادامه داد: این مرکز فاقد مجوز درامور دندانپزشکی بوده و این اقدامات توسط فرد فاقد صلاحیت علمی و قانونی در یک منزل مسکونی که استانداردهای بهداشتی نداشت، صورت می‌گرفته است.

یزدانی اظهار کرد: با حکم مراجع قضایی این مرکز تعطیل و افراد متخلف به دادگستری شهرستان معرفی شدند.

وی در ادامه از شناسایی و پلمب یک مرکز مداخله‌گر دیگر در امر درمان پوست و مو در کاشمر خبر داد؛ مدیر شبکه بهداشت و درمان کاشمر عنوان کرد: در این رابطه کارشناس نظارت بر درمان شبکه بهداشت و درمان شهرستان کاشمر با همکاری نیروی انتظامی در بازرسی‌ها و بازدیدهای مستمر و پیگیری گزارش‌های مردمی، موفق به شناسائی و پلمب یک مرکز غیر مجاز مداخله‌گر در امر درمان پوست و مو در کاشمر شدند.

وی افزود: این مرکز غیرمجاز بدون مجوز بود و فردی فاقد صلاحیت اقدام به مداخله در امر درمان بیماری‌های پوست و مو با تجهیزات پزشکی در محیط منزل می‌کرد که پس از شناسایی با دستور مقام قضایی، کارشناس نظارت بر درمان شبکه بهداشت و درمان کاشمر با همکاری نیروی انتظامی اقدام به ورود به این مکان و جمع آوری وسایل و پلمب آن شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 460748 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟