وضعیت بارش باران و برف در کشور طی روزهای آتی

به گزارش رکنا، احد وظیفه اعلام کرد: بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های هواشناسی و خروجی مدل‌ها، امروز (دوشنبه ششم اسفند) در برخی از ساعات، بارش پراکنده در شمال شرق کشور، دامنه های البرز مرکزی و شرقی ، دامنه های زاگرس مرکزی و بخش‌هایی از مرکز کشور پیش‌بینی می‌شود.

وی تاکید کرد: از ظهر فردا (سه‌شنبه هفتم اسفند) سامانه بارشی وارد کشور می‌شود و مناطق شمال غرب و غرب به تدریج جنوب غرب و دامنه های البرز غربی و مرکزی را تحت تاثیر قرار داده و باعث بارش باران، گاهی رعد و برق ، وزش باد و در ارتفاعات و نقاط سردسیر سبب بارش برف خواهد شد.

مدیر کل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با بیان اینکه سامانه بارشی پس فردا (چهارشنبه هشتم اسفند) به طور گسترده‌تر از روز قبل، در اکثر مناطق کشور بارش باران در اکثر مناطق کشور می‌شود، در این باره اظهار کرد: روز چهارشنبه در شمال غرب، مناطق کوهستانی غرب کشور و زاگرس میانی و همچنین دامنه های رشته کوه البرز بارش به صورت برف خواهد بود.

به گفته وظیفه، از ظهر امروز تا اواخر وقت فردا (سه‌شنبه هفتم اسفند) نواحی مرکز و شرق خلیج فارس، تنگه هرمز و عمان مواج پیش‌بینی می‌شود.

مدیر کل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی در پایان گفت‌: فردا (سه‌شنبه هفتم اسفند) هوای تهران کمی ابری ، گاهی با وزش باد و در بعدازظهر با افزایش ابر و در اوایل شب با بارش باران همراه خواهد بود. پیش‌بینی می‌شود بیشترین و کمترین دمای تهران در این روز 14 و 4 درجه سانتیگراد باشد. همچنین پس فردا (چهارشنبه هشتم اسفند) تهران ابری همراه با بارش باران و وزش باد پیش‌بینی می‌شود. حداکثر و حداقل دمای تهران در روز چهارشنبه بین 13 و 6 درجه سانتیگراد خواهد بود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 460651 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟