به گزارش رکنا به نقل از روابط عمومی شهردای منطقه 7، عباس مافی با اعلام این مطلب افزود: عملیات بازپیرایی، کاشت و گلکاری در 64 بوستان سطح منطقه آغاز و رنگ آمیزی المان های پارکی نیز از هفته آتی شروع و تا نیمه اسفند ماه به پایان خواهد رسید.

وی با اشاره به اینکه طرح استقبال از بهار در سال جاری نیز با هدف تغییر و تحول فضاهای شهری و همچنین ایجاد روحیه نشاط و شادابی در بین شهروندان منطقه اجرا می شود، تصریح کرد: رسیدگی به سیما و منظر شهر و اجرای طرح‌های موضوعی از اقداماتی است که به مناسبت فرارسیدن سال جدید به جدیت دنبال می‌شود‌.

معاون شهردار منطقه 7 خاطرنشان کرد: 10 دوره آموزشی فضای سبز شامل باغبانی خانگی، طراحی فضای سبز، سبزیکاری خانگی، کاشت نهال و گیاهان آپارتمانی مجموعا 400 نفر ساعت از دی ماه سال جاری برای شهروندان توسط کلینیک گل و گیاه اداره فضای سبز منطقه برگزار شده و این کارگاه ها تا پایان سال به طور مستمر در این منطقه برگزار خواهد شد.

وی در پایان یادآور شد: دوره های آموزشی گل و گیاه در سه شعبه واقع در بوستان آزادگان، هورفر و جوان همه روزه به صورت کارگاهی و همراه با فعالیت های عملی به صورت رایگان ویژه شهروندان برگزار می شود.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 460518 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟