به گزارش رکنا، عزیزاله شهبازی استاندار البرز در جلسه شورای معاونین و مدیران کل استانداری البرز با تأکید بر ضرورت اهتمام و پویایی مجموعه مدیران استان برای تسریع در بهره برداری از پروژه‌های نیمه کاره البرز، اظهار کرد: بر این اساس باید با احصا وضعیت کنونی به اتخاذ تدابیر لازم در جهت سرعت بخشی به این امور اقدام کرد.

وی افزود: تعریض آزادراه تهران-کرج-قزوین از گرمدره تا حصارک طی ۴ قطعه با پیگیری‌های ۲ ماه اخیر آغاز شد.

استاندار البرز تصریح کرد: از شهرداری کرج خواسته شد که آغاز پروژه‌های غیرضرور را تا زمان اتمام پروژه‌های نیمه کاره مهم استان کنار گذاشته و روند بهره برداری از طرح‌ها را تسریع کند.

شهبازی گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته، توجه مسئولان ملی به پروژه‌های راه سازی البرز جلب شده و در این رابطه وزارت راه و شهرسازی متعهد شد در پروژه کمربند شمالی کرج که از سوی شهرداری دنبال می‌شد، ۵۰۰ میلیارد تومان مشارکت کند.

وی ادامه داد: در بازدید‌های صورت گرفته از پروژه‌های مختلف استان و به دلیل پیگیری روند تحقق وعده‌های مدیران و پیمانکاران، تکمیل پروژه‌ها سرعت گرفته است. مدیران مربوطه باید پای کار باشند و روزشمار وعده‌ها را به دقت مورد بررسی قرار دهند.

شهبازی با اشاره به بازدید‌های صورت گرفته افزود: طی آخرین بررسی‌ها و تعهد پیمانکار خط ۲ قطار شهری کرج به طول ۶ کیلومتر در ایستگاه پایانی قرار دارد.

استاندار البرز با اشاره به اینکه تردد امن و آسان مردم البرز با سرعت بخشی به روند تکمیل پروژه‌های نیمه تمام راه سازی محقق می‌شود، اضافه کرد: مترو کرج- هشتگرد که نیمه کاره رها شده بود و به دلایلی ادامه کار مسیر نبود، طی آخرین بازدید تدابیر لازم اندیشیده شد که آغاز به کار کرده و ۳۰۰ متر باقی مانده تکمیل شود.

وی با اشاره به تشکیل ادارات صمت در شهرستان‌های اشتهارد و فردیس افزود: احداث ساختمان استانداری البرز که از سال ۸۸ به عنوان یک طرح روی زمین مانده، در دستور کار است و به زودی این مکان کلنگ‌زنی می‌شود.

شهبازی خاطرشان کرد: از طریق رایزنی‌های صورت گرفته با توجه به ارتباطات نزدیک با مسئولان کشوری یک میلیارد تومان برای کمپ ماده ۱۶ البرز که سال‌ها در دستور کار بود اعتبار مصوب شد که ۵۰۰ میلیون آن طی نشستی با دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور تخصیص یافت.

وی با بیان اینکه نماینده عالی دولت در استان، سیاستگذار است و پیگیری و اجرا به عهده مدیران است، گفت: استان ۳ میلیون نفری البرز فاقد کتابخانه بود که با جانمایی و اختصاص زمین به این امر، اکنون آمادگی کلنگ زنی این مجموعه را داریم.

استاندار البرز در ادامه با اشاره به روند انتصاب‌ها افزود: اعتراض و نارضایتی مدیران عزل شده طبیعی است، چراکه پست، سمت و جایگاه برای برخی دارای لذت خاص است.

شهبازی گفت: برای بنده به عنوان کارگزار نظام، پست و جایگاه اهمیتی ندارد، بلکه به واقع معتقد هستم که باید مسئولیت محوله را فارغ از جایگاه به نحو مطلوب انجام دهم.

وی افزود: از سوی مقام معظم رهبری و رئیس جمهوری مامور به کار شبانه روزی برای ایجاد بستر‌های آرامش، امنیت و رفاه مردم البرز هستم و از مدیران زیر مجموعه‌ام نیز انتظار همراهی در این رابطه را دارم.

استاندار البرز با اشاره به اینکه اکنون جمهوری اسلامی بیش از پیش به مدیرانی فعال، پویا و دارای برنامه نیاز دارد، ادامه داد: هر کس به جایگاه و پست خود علاقه‌مند است با اقدام، برنامه و عمل خود از آن حفاظت و دفاع کند.

وی با تاکید بر اینکه مشاوره و اتاق فکر اعتقاد دارم، گفت: تمامی مدیران مجموعه باید با عملکرد خود پاسخگوی مردم باشند و برای ابهامات و سوالات افکار عمومی آماده ارائه مستندات لازم باشند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 459728 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟