به گزارش رکنا، سرهنگ احمد کرمی دراین باره اظهار داشت : بعضاً متقاضیان نقل و انتقال خودرو همزمان با مراجعه به مراکز تعویض پلاک نسبت به پرداخت جرایم رانندگی معوق اقدام می‌کنند.

وی با اشاره به روش‌های پرداخت جرایم رانندگی متفاوت است افزود: در برخی روش‌ها پرداخت جرایم به صورت لحظه‌ای در سیستم اعمال شده و در برخی روش‌ها نیز با ۲۴ ساعت تاخیر در سیستم اعمال می‌شود.

رئیس مرکز اجرائیات پلیس راهور ناجا ادامه داد: همین امر بعضا موجب می‌شود متقاضیان نقل و انتقال خودرو زمانی که به مراکز تعویض پلاک مراجعه می‌کنند متوجه شوند که هنوز جرایم پرداخت شده آن‌ها اعمال نشده و به ناچار مجبورند مجددا نسبت به پرداخت جریمه اقدام کنند.

وی تصریح کرد: هر چند این دسته از متقاضیان می‌توانند مجددا با مراجعه به پلیس راهور ناجا درخواست استرداد وجه کنند؛ اما این روند بسیار طولانی و زمان گیر است.

رئیس مرکز اجرائیات پلیس راهور ناجا گفت: اکیدا توصیه می‌کنیم مالکان خودرو‌ها قبل از نقل و انتقال از طریق ارسال VIN خودرو به شماره پیامک ١١٠١٢٠٢٠٢٠ ابتدا از صفر بودن رقم خلافی خودرو خود مطلع شوند و پس از آن به مراکز تعویض پلاک مراجعه کنند تا مشکلی برای آن‌ها ایجاد نشود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 459506 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟