به گزارش رکنا، عیسی فرهادی در خصوص تامین شرایط و فعال سازی کلیه امکانات و منابع مالی و سرمایه‌های انسانی و علمی کشور افزود: در راستای مشارکت حداکثری مردم برای انجام فعالیت‌های اقتصادی باید زمینه لازم را فراهم آورد تا با تسهیل و تشویق همکاری‌های جمعی در جامعه این مهم صورت گیرد.

معاون استاندار تهران ادامه داد: حمایت از نخبگان و کارآفرینان، شرکت‌های چند ملیتی، شرکت‌های دانش بنیان، کسب و کار‌های نوآورانه با ظرفیت اشتغال پایدار و حمایت از شهرک‌های صنعتی و کارگاه‌های تولیدی، حمایت و تشویق سرمایه گذاران داخلی و خارجی با هدف رقابت پذیری از موارد توسعه کارآفرینی و اقصاد مقاومتی است که مسوولین و تصمیم گیرندگان کشور باید توجه وافری به آن داشته باشند.

فرماندار تهران برای رفع مشکلات مربوط به اشتغال و بیکاری در شهرستان تهران استفاده از ظرفیت‌های روستایی نظیر گردشگری روستایی، توسعه محصولات روستایی، پرورش دام و طیور و گیاهان و ماهی‌های زینتی را از مواردی عنوان کرد که کارفرآفرینان با ورود به آن در تثبیت سیاست‌های اقتصاد مقاومتی بسیار موفق بوده اند.

فرماندار تهران ضمن تاکید به پرداخت تسهیلات کارآفرینی امید با هدف رفع مشکلات مربوط به اشتغال جوانان افزود: فرمانداری تهران در راستای رفع مشکلات مربوط به ارایه تسهیلات توسط این صندوق ضمن برگزاری جلسات متعدد، اقدامات مناسبی را برای استفاده جوانان پیگیری نموده است تا بتواند گره‌ای هر چند کوچک از مشکلات این حوزه بگشاید.

فرهادی ضمن اشاره به مالیات ارزش افزوده که دولت در اختیاری دهیاری و شهرداری‌ها قرار داده است افزود: مشاغل خانگی، تعاونی‌های روستایی و طرح‌های عمران و آبادانی روستا‌ها با تعیین ارزش افزوده می‌تواند در زمینه‌های مختلف برای شهروندان و روستا ییان شغل ایجاد کند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 459284 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟