ورود همه کامیون‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی به جاده هراز ممنوع شد

سرهنگ علیرضا قدمی رئیس پلیس راه مازندران گفت: هم اکنون آمدوشد خودرو‌ها در جاده‌های هراز، سوادکوه، چالوس، کیاسر و محدوده درون شهری عادی و روان است.

وی افزود: رفت و آمد همه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۶ صبح تا ساعت ۲۴ امروز و فردا به جاده هراز ممنوع شد.

سرهنگ قدمی گفت: آمدوشد همه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۶ صبح تا ۱۲ ظهر روز سه شنبه ۲۳ بهمن ماه در جاده هراز ممنوع می‌شود.

رئیس پلیس راه مازندران افزود: آمدوشد همه تریلر‌ها به استثنای تریلر‌های حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۸ صبح تا ساعت ۲۴ روز دوشنبه ۲۲ بهمن ماه از باند شمال به جنوب محور قائم شهر به سوادکوه ممنوع می‌شود.

وی گفت: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه استان با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.

مازندران ۱۰ هزار و ۷۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که سه جاده چالوس، هراز، سوادکوه را به پایتخت و جاده کیاسر مازندران را به سمنان متصل می‌کند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 457705 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟