زیرساخت‌های آموزشی استان بوشهر توسعه می‌یابد

به گزارش رکنا، احمد مرادی عصر یکشنبه در مراسم کلنگ‌زنی ساخت یک مدرسه در شهر آبدان اظهار داشت: به برکت انقلاب اسلامی تلاش‌های گسترده‌ای در راستای توسعه زیرساخت‌های آموزشی در نقاط مختلف کشور صورت گرفته است.

زیرساخت‌های آموزشی استان بوشهر توسعه می‌یابد

وی با اشاره به اینکه در استان بوشهر اقدامات خوبی در زمینه ساخت مدارس انجام شده است، افزود: گام‌های خوبی در راستای توسعه پروژه‌ها به خصوص کلنگ‌زنی مدارس در سطح شهرستان دیر برداشته شده است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان بوشهر بیان کرد: دبیرستان ۹ کلاسه حضرت خدیجه آبدان با اعتباری بالغ بر ۴۷ میلیارد و ۷۵۲ میلیون ریال در زیربنای هزار و ۳۹۶ مترمربع کلنگ‌زنی شد.

وی ادامه داد: همچنین مدرسه عصمت شهر دوراهک با اعتباری بالغ بر ۴۴ میلیارد و ۶۶۵ میلیون ریال با زیربنای هزار و ۳۹۶ متر مربع در مقطع ابتدایی و ۹کلاسه کلنگ زنی شد.

زیرساخت‌های آموزشی استان بوشهر توسعه می‌یابد

مرادی افزود: مدرسه فاطمه زهرا دیر با اعتباری بالغ بر ۶۰ میلیارد و ۲۶۵ میلیون ریال و با زیربنای دو هزار و ۴۹متر مربع در مقطع متوسطه اول با ۹کلاس کلنگ‌زنی شد.

وی بیان کرد: مدرسه ۹ کلاسه فارابی دیر با اعتبار ۷۴ میلیارد ریال و مدرسه شش کلاسه شهنیا با اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال امروز در شهرستان دیر کلنگ‌زنی شد.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان بوشهر افزود: اعتبار کلی این پروژه‌ها ۲۷۷ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال بوده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

رضامحمدی

کدخبر: 456504 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟