آغاز فعالیت‌های فرهنگی برای جمع آوری معتادان متجاهر شوش، مولوی و هرندی+عکس

به گزارش رکنا، سردار مسعود زاهدیان رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر، در حاشیه بازدید از روند اجرای طرح جمع آوری معتادین متجاهر و خرده فروشان موادمخدر در مناطق شوش، مولوی و هرندی که به همراه سردار مومنی دبیرکل ستاد مبارزه با موادمخدر و سردار رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ صورت گرفت، اظهار کرد: در راستای جمع آوری معتادان متجاهر و خرده فروشان جلسه ای ستادی با حضور تمام مقام های مسئول انتظامی در این حوزه در منطقه هرندی، شوش و مولوی برگزار شد.

وی افزود: سهم تمام دستگاه‌ها مشخص است و وظیفه هر نهاد جهت رسبدگی به امور بیان شده است.

سردار زاهدیان تصریح کرد: یک‌ کار فرهنگی و بنیادی نیز در خصوص جمع آوری معتادان متجاهر در این سه منطقه انجام شده است که با حضور معتمدین محله این کار در حال پیش روی است.

وی افزود: ۱۶ مسجد تعیین شده است که هرکدام از این مساجد به یک پایگاه تبدیل شدند تا روند مبارزه با موادمخدر به شکل فرهنگی پیش برود.

رئیس پلیس مبارزه موادمخدر ناجا بیان کرد: تمام توان را بر این گذاشتیم که با حمایت فرماندهی تهران بزرگ در خصوص جمع آوری و باز پروری معتادان متجاهر اقدام کنیم.

سردار زاهدیان با بیان اینکه برنامه در حال تنظیم است که تا پس از جمع آوری معتادان و تشکیل پرونده هر معتاد به مرکز استان زندگی خود منتقل شود، خاطرنشان کرد: در حال تلاش هستیم تا این برنامه عملی شود و یک باری از دوش استان تهران برداشته شود.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

کدخبر: 455816 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟