به گزارش رکنا، علی امام با اشاره به قطع شدن آب چشمه علی اظهار کرد: تا ۱۵ اسفند ماه شرایط آب این چشمه‌ به حالت عادی باز می‌گردد.

مدیرعامل شرکت راه‌آهن شهری تهران و حومه (مترو) با بیان اینکه برای این کار باید یکی از دستگاهای موجود در مسیر خط 6 مترو را خارج کنیم، گفت: برای این کار باید کف سازی و دیوار را اجرا کنیم تا آب‌کشی اتفاق بیفتد.

وی با اشاره به اینکه با خارج کردن دستگاه‌ها آب چشمه دوباره بالا می‌آید، افزود: هفته گذشته جلسه‌ای با حضور فرماندار شهرری، خلیل آبادی عضو شورای شهر و جمعی از اعضای میراث فرهنگی در شهرداری منطقه ۲۰ برگزار شد.

امام گفت: در این جلسه هماهنگی‌ها با مسئولان مربوطه صورت گرفت تا سوء تفاهمی در زمینه کم شدن آب ایجاد نشود.

مدیرعامل شرکت راه‌آهن شهری تهران و حومه (مترو) ادامه داد: در جلسه هفته گذشته اعلام کردیم که این کار کاملا تحت کنترل است و جای نگرانی ندارد.

امام با بیان اینکه پیمانکار پروژه قول داده کار به نحوی پیش برود که تا ۱۵ اسفند خارج کردن دستگاه و اب‌کشی به اتمام برسد، اظهار کرد: در پی عملیات صورت گرفته خوشبختانه آب چشمه خشک نشد و در حال حاضر هم طبق آمار میزان آب چشمه علی حدود ۴۰ لیتر بر ثانیه است.

مدیرعامل شرکت راه‌آهن شهری تهران و حومه (مترو) خاطرنشان کرد: میزان آب چشمه علی به خاطر پمپاژ مقداری کم شده اما قطعی صورت نگرفته است.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

کدخبر: 454178 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟