وحشت از ترک خوردن برج میلاد!  + جزییات

به گزارش رکنا، علی درویش‌پور مدیر عامل برج میلاد به اخبار منتشره درباره وجود ترک در بخشی از برج میلاد و شنیدن صداهای وحشتناک در آن واکنش نشان داد و این دو موضوع را تکذیب کرد.

مدیر عامل برج میلاد با تاکید بر اینکه هیچ نقطه‌ای از برج میلاد دچار ترک نشده است، اظهار کرد: من در مورد شنیده شدن صداهای وحشتناک تاکنون با کسی گفت‌وگویی نداشته‌ام و یک کلمه از مطالبی که درمورد ترک برج و صداهای وحشتناک مطرح شده را نگفته‌ام.

درویش‌پور با بیان اینکه خبرنگاری یک ماه پیش پیرامون این مطلب با من گفت‌وگویی انجام داد، اظهار کرد: در آن مصاحبه تاکید کردم که برج میلاد در حوزه فنی و نگه‌داشت پیش‌رو است و تلاش می‌کنیم که سال آینده جایزه جهانی در این حوزه را دریافت کنیم و هیچ گاه سخنی در مورد صدای وحشتناک و یا وجود ترک در برج نزدم.

روز گذشته یکی از خبرگزاری‌ها به نقل از علیپور معان فنی و نگهداشت برج میلاد نوشت: «چندی پیش می‌گفتند از آسمان صدای عجیبی شنیده شد و فردی هم یک فیلم گرفت ولی نهایتا مشخص نشد منشاء آن چه بود است. صدایی که در برج شنیده شده هم تنها یک‌بار رخ داده و یکی از کارگران قسمت آشپرخانه آن را اعلام کرد، شاید این صدا صدای افتادن یک قابلمه بوده است!

وی همچنین درمورد ترک برداشتن بخشی از دیواره‌های پارکینگ این سازه گفت: حرکت و زاویه ترک ایجاد شده مهم است، ظاهر برخی ترک‌ها ممکن است خطرناک باشد، ترک‌های پارکینگ نیز مقاوم‌سازی شده و هیچ ارتباطی با سازه برج ندارد.»اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

کدخبر: 454015 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟