این مادر علاوه بر آن به علت آرتروز زانو باید مفصل زانویش تعویض شود .

همسراین مادر مریض به علت کهولت سن و بیماری پروستات از کار افتاده است و کلیه کارهای منزل را دختر 36 ساله خانواده که بیکار و بیسواد است بر عهده دارد.پسربزرگ خانواده بر اثر تصادف از ناحیه پا آسیب دیده و با انجام 2 بار عمل جراحی ناحیه پا همچنان قادر به اشتغال نیست. فرزند دیگر خانواده از ناحیه چشم مشکل دارد و باید تحت درمان قرار گیرند.

این خانواده حتی سرویس بهداشتی مناسب نداشته و برای استحمام با هیزم آب گرم می کنند.

مشکلات این خانواده به حدی زیاد بوده که توان پرداخت اقساط وام مسکن 4 میلیون تومانی را نداشته و بدلیل عدم واریز اقساط بدهی آنها به 14 میلیون تومان بدهی افزایش یافته است.

حال موسسه خیریه حامیان مهرحکیم تهران در نظر دارد مبلغی را با کمک شما عزیزان تهیه و در اختیار این خانواده نیازمند قرار دهد تا بتوانند قسمتی از هزینه های درمان مادر پیر و سالخورده خود را تامین نمایند.

لذا از عموم هموطنان بزرگوار، خیرین ونیکوکاران عزیز تقاضامی شود جهت کمک به درمان این مادر نسبت به واریز مبالغ کمک های نقدی خود به شماره کارت 5022291900030667 نزد بانک پاسارگاد بنام موسسه خیریه حامیان مهرحکیم تهران (آذری سابق) و یا با شماره گیری کد #26*2*0*724* مستقیماً اقدام نمایند .جهت اطلاع و آگاهی بیشتر می توانید به سایت:http://hakeim.ir/.مراجعه نمایید.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

کدخبر: 452390 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟