سردار حسین رحیمی درباره زمان آغاز فعالیت مرکز نگهداری از معتادان سروش در کهریزک در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در بحث بازپروری، پلیس به دوستان بهزیستی کمک می‌کند و نباید در برابر این اقدام موضع منفی گرفته شود.

رییس پلیس پایتخت با بیان اینکه طبق پیش بینی‌ها در تهران حدود ۱۵ تا ۲۰ هزار معتاد متجاهر داریم، افزود: لازم است که این معتادان جمع آوری شده و در مراکز بازپروری نگهداری شوند که خب این امر با مشارکت و همکاری تمام دستگاه‌ها شدنی است.

وی با تاکید بر اینکه اقدام پلیس در راه‌اندازی و مرکز بازپروری سروش نافی زحمات و تلاش‌های عوامل بهزیستی نیست، خاطرنشان کرد: پلیس هم در کهریزک جایی داشت که مدت‌ها خالی بود و ما این مرکز را تغییر کاربری داده و به مرکز بازپروری معتادان متجاهر تبدیل کردیم.

رحیمی درباره اینکه گفته می‌شود، بهزیستی ایراداتی را به این مرکز گرفته است، گفت: ما موارد گفته شده را برطرف کردیم و اگر مجوزهای قانونی را در چارچوب قانون دریافت نکرده باشیم، اصلا از آن بهره‌برداری نخواهیم کرد.

در این مورد نیز اقدامات و مجوزهای لازم دریافت شده و تقریبا کار تمام شده است.

رییس پلیس پایتخت درباره زمان بهره‌برداری از این مرکز نیز گفت: امیدواریم که طی هفته آینده این امر انجام شده و ما از رسانه‌ها برای مراسم بهره‌برداری دعوت کنیم.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

کدخبر: 451275 ویرایش خبر
لینک کپی شد
مهدی ابراهیمی
آیا این خبر مفید بود؟