برقراری امنیت واحدهای صنفی با بهره گیری از "مرکز هشدار الکترونیک" (مها) پلیس پایتخت

به گزارش رکنا، سردار "حسین رحیمی"با بیان این که تا کنون بیش از 4 هزار و 500 واحدهای صنفی و تجاری به ویژه از صنف طلافروشی ها و صرافی های سطح شهر تهران، عضو این سامانه شده اند، گفت: اقدامات تکمیلی برای عضویت بیشتر واحدهای صنفی با این مرکز در حال انجام است.

این مقام ارشد انتظامی، با اشاره به این که طی2 سال گذشته به هیچ عنوان از مشترکین این سامانه سرقت نشده است، اظهار داشت: امیدواریم در روزهای آتی واحدهای صنفی بیشتری عضو این سامانه شوند.

رئیس پلیس پایتخت، با تاکید بر این مطلب که مرکز هشدار الکترونیک (مها) پلیس پایتخت، نقشی موثر در ایجاد امنیت و پیشگیری از وقوع سرقت از واحدهای صنفی شهر تهران خصوصا طلافروشی ها، صرافی ها و مراکز تجاری دارد ، تصریح کرد: به عنوان نمونه، چندی پیش یکی از واحدهای صنفی که مورد دستبرد قرار گرفته بود، ماموران انتظامی مستقر در آن محدوده موفق شدند با هشدار به موقع این مرکز در محل حضور یافته و سارقان را دستگیر کنند.

سردار رحیمی، در خصوص نحوه عملکرد مرکز هشدار الکترونیک پلیس پایتخت، عنوان داشت: عملکرد این مرکز به گونه ای است که با حضور سارق، بلافاصله هشدار الکترونیکی به نزدیک ترین واحد گشت انتظامی مستقر در محل اعلام شده و پلیس می تواند در کمترین زمان ممکن در محل وقوع سرقت حضور یابد.

این مقام ارشد انتظامی، در پایان با دعوت از شهروندان برای اشتراک با مرکز هشدارهای الکترونیک پلیس پایتخت، گفت: مالکان واحدهای صنفی و شهروندان به منظور بهره برداری هرچه بیشتر از خدمات انتظامی با عضویت در این مرکز، می توانند امکان وقوع هرگونه سرقت و دستبرد به محل سکونت و واحد صنفی خود را کاهش دهند.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

کدخبر: 450444 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟