با هماهنگی های به عمل آمده ، شرکت کنندگان در جشنواره از امتیاز باز آموزی برخوردار خواهند شد که این به معنای اعتبار علمی همایش می باشد.

یازدهمین جشنواره علوم و صنایع غذایی (جایزه علمی دکتر هدایت) و همزمان دهمین جشنواره R&Dهای برتر صنعت غذا ( جایزه دکتر واعظ زاده ) و همایش پژوهش های نوین در حوزه R&D و شرکت های برتر صنایع غذایی با محوریت فرآورده های لبنی در چهارم اسفند ماه برگزار می شود.

دکتر شهریار دبیریان دبیر جشنواره در نشستی با خبرنگاران با بیان مطلب فوق افزود: محوریت جشنواره امسال شیر و فرآورده های آن است به همین دلیل مقرر شده تا دکتر حسینی مدیر عامل صنایع شیر ایران(پگاه ) به عنوان رئیس و بنده نیز به عنوان دبیر جشنواره باشم.

مدیر تضمین کیفیت صنایع شیر ایران با تاکید بر شعار محوری از مزرعه تا سفره گفت: در جشنواره سال جاری از دامداران نیز برای حضور دعوت به عمل خواهد آمد.

وی تصریح کرد: در جشنوراه مذکور از سازمان دامپزشکی، سازمان نظام دامپزشکی نیز حضور خواهند داشت و به شرکتهای برتر و شرکتهای برتر توزیع هم جوایزی اهداء خواهد شد.

دکتر دبیریان افزود: در جشنواره سال جاری به ایده های برتر نیز جوایزی تعلق خواهد گرفت البته ایده هایی که به بازار منتج شود.

وی خاطر نشان کرد: تفاوت دیگر جشنوراه مذکور در پذیرفتن مقالات علمی خواهد بود به طوری که تا کنون 50 مقاله تخصصی در زمینه شیر و فرآورده های آن دریافت کرده ایم که به طور قطع تعداد مقاله ها افزایش پیدا خواهد کرد.

دبیر جشنوراه گفت: با هماهنگی های به عمل آمده ، شرکت کنندگان در جشنواره از امتیاز باز آموزی برخوردار خواهند شد که ابن به معنای اعتبار علمی همایش می باشد.

وی تاکید کرد: جشنوراه دارای 5 کمیته سیاست گذاری، اجرایی، علمی، اطلاع رسانی و داوران می باشد و علاقمندان می توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر به سایت همایش به نشانی www.ifstafestival.ir مراجعه نمایند.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

کدخبر: 450398 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟