به گزارش رکنا، مهدی جمالی‌نژاد، معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور با بیان خبر فوق گفت: عبدالرضا رحمانی‌ فضلی وزیر کشور حکم انتصاب سعید طلوعی شهردار جدید کرمانشاه را امضا کرد.

وی اضافه کرد: بر اساس تبصره 3 ماده 80 قانون Law تشکیلات، وظایف و انتخاب شوراهای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران؛ انتصاب شهرداران در شهرهای با جمعیت بیشتر از دویست‌ هزار نفر و مراکز استان بنا به پیشنهاد شورای شهر و حکم وزیر کشور صورت می‌گیرد.

متن حکم دکتر رحمانی‌فضلی در خصوص انتصاب سعید طلوعی به این شرح است:

"در اجرای تبصره (3) ذیل بند یک ماده (80) قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران، مصوب 1375/3/1 با اصلاحات بعدی و با توجه به پیشنهاد شورای اسلامی شهر کرمانشاه و نظر به تجارب ارزنده به موجب این حکم، جنابعالی را به سمت شهردار کرمانشاه منصوب می‌نمایم.

امیدوارم با استعانت از پروردگار یکتا و با درنظر گرفتن عدالت در رسیدگی به مناطق، مراقبت در انضباط مالی، مطالعه و بهره‌گیری از همه ظرفیت‌ها و کوشش در ایجاد محیط سالم شهری، نیل به اهداف عالی نظام مقدس جمهوری اسلامی و منویات و مطالبات مقام معظم رهبری «مدظله العالی» و سیاست‌های دولت تدبیر و امید میسر شود.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

کدخبر: 448609 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟