شماره گذاری خودرو‌های نو شماره از ساعاتی پیش آغاز شد

به گزارش رکنا، سرهنگ علی محمدی رئیس شماره‌گذاری پلیس Police راهور ناجا در خصوص عدم شماره‌گذاری خودرو‌های نوشماره از ابتدای دی تا امروز، اظهار کرد: ساعتی پیش کار شماره‌گذاری خودرو‌های نو شماره آغاز شد.

وی علت تأخیر به وجود آمده را در عملکرد خودروسازان دانست و افزود: هر سال اعتبار مجوز شماره‌گذاری خودرو‌ها تا یکم دی است و باید خودروسازان قبل از اتمام اعتبار خودرو‌های خود برای دریافت مجوز جدید از سازمان استاندارد و محیط زیست اقدام می‌کردند.

رئیس شماره‌گذاری پلیس راهور ناجا گفت: تأخیر به وجود آمده به دلیل تأخیر خود شرکت‌ها در دریافت مجوز جدید بود، چرا که تا مجوز جدید ارائه نشود، پلیس نمی‌تواند خودرو‌ها را شماره‌گذاری کند.

سرهنگ محمدی تصریح کرد: بعد از اینکه پلیس تأیید‌های جدید را امروز دریافت کرد، کار شماره‌گذاری خودرو‌های نوشماره از صبح امروز آغاز شد؛ ۷۰ مدل تاکنون مجوز‌های جدید خود را دریافت کرده‌اند و اگر خودرویی هنوز شماره‌گذاری نمی‌شود به دلیل این است که مجوزش را دریافت نکرده است.

رئیس شماره‌گذاری پلیس راهور ناجا گفت: برای تعویض پلاک هیچ مشکلی وجود نداشت و خلأ به وجود آمده به دلیل کندی کار خودروسازان بوده است؛ وگرنه مأموران پلیس راهور برای تعویض پلاک حاضر بودند.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

کدخبر: 448313 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟