تصمیم گیری درست هنگام مواجهه با بحران‌ها در خط مقدم امور باشد/اشراف اطلاعاتی و اتخاذ رویکرد‌های پیشدستانه رمز موفقیت

به گزارش رکنا، سردار ایوب سلیمانی در کارگاه آموزشی مدیریت بحران با رویکرد مهارت محوری ویژه فرماندهان انتظامی شهرستان های سراسر کشور با آرزوی سلامتی Health توأم با طول عمر برای مقام معظم رهبری آیت الله العظمی امام خامنه ای عزیز (مدظله العالی) اظهار داشت: به روح بلند و ملکوتی حضرت امام خمینی (ره)، شهدای اسلام، انقلاب، مدافعان حریم و حرم و نیز شهیدان عرصه نظم و امنیت درود می فرستیم؛ لازم می دانم از دست اندرکاران برگزاری این کارگاه آموزشی به ویژه معاونت تربیت و آموزش ناجا و دانشگاه علوم انتظامی امین تشکر کنم.

وی با اشاره به تحولات اجتماعی، فرهنگی و...کشور، افزود: از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون، دشمنان همواره در صدد ضربه زدن به نظام اسلامی و انقلاب بودند ولی خوشبختانه با تدابیر داهیانه و حکیمانه فرماندهی معزز کل قوا (مدظله العالی)، هوشیاری و هوشمندی مردم متدین و همیشه در صحنه ایران اسلامی و آمادگی نیروهای مسلح، توطئه های دشمنان کور و خنثی ماند.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی تأکید کرد: امروز دشمنان نظام و انقلاب اسلامی با توسل به حربه تحریم و فشار اقتصادی به مردم، در صدد برهم زدن نظم و امنیت کشورهستند، در حالی که باید بدانند مردم ایران اسلامی همواره پشتیبان نظام و انقلاب هستند و در شرایط حساس صف خود را از بدخواهان، فتنه گران و اغتشاشگران جدا می کنند.

این مقام عالی انتظامی با مروری بر حوادث Accidents دی ماه سال گذشته، خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی در جریان حوادث دی ماه سال گذشته توانست با هوشمندی و رویکرد خویشتندارانه، صحنه را مدیریت کند و این حرکت ناجا مورد تأیید و تکریم دوستداران نظام و انقلاب بود و نشان داد پلیس Police در مسیر اجرای مأموریت ها به بلوغ کامل رسیده است.

سردار سلیمانی تأکید کرد: با آمادگی در عمل بایستی فرصت برنامه ریزی و اجرای نقشه های شوم را از دشمن بگیریم.

وی با اشاره به اهمیت و جایگاه مدیریت در صحنه، یادآور شد: تصمیم گیری درست و در لحظه هنگام مواجهه با پدیده ها و بحران ها باید در خط مقدم امور باشد، از طرفی باید بدانیم اشراف اطلاعاتی و اتخاذ رویکردهای پیشدستانه نیز رمز موفقیت است.

جانشین فرمانده ناجا، آموزش و تداوم آن، بهره مندی و به اشتراک گذاری تجربیات، برگزاری دوره های کارگاهی و رزمایشی و ... را در کسب موفقیت های سازمانی موثر دانست و گفت:براساس نظرسنجی های صورت گرفته، امروز نیروی انتظامی در جایگاهی برتر از منظر کسب رضایت مردمی است که باید با حفظ این سرمایه مهم، در اندیشه ارتقاء آن باشیم و در شرایط مختلف هوشمندانه و هوشیارانه عمل کنیم.

سردار سلیمانی در خاتمه با بیان اینکه مردم به باورهای دینی اعتقاد راسخ دارند، گفت: ما، سبزپوشان نیروی انتظامی نیز برای صیانت و پاسداری از ارزش های نظام و انقلاب برای جانفشانی آماده ایم.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

کدخبر: 448268 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟