از قرآن آموزان نونهال بخش آبدان تجلیل شد

به گزارش رکنا، رضا محمدی صبح امروز در مراسم تجلیل از قرآن آموزان نونهال حضرت رقیه اظهارداشت: قرآن دریای بزرگی است که هرکس می تواند از آن بهره ببرد.

وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب هم تاکید دارند که قرآن مثل آینه است و باید با قرآن مثل آینه روبه رو شوید تا جان شما را تجلی دهد.

555

مدیر موسسه خیریه کوثر کرامت آبدان تصریح کرد: در قرآن هم بارها آمده است و خداوند متعال تاکید کرده است هر قدر می توانید قرآن بخوانید.

وی تصریح کرد:آرامش ما دراین دنیا وآخرت در گرو داشتن فرزند صالح است و شایسته است خانواده های محترم برای فرزندان خود در بعد معنوی هزینه کرده و آنها را در مکتب قرآن تربیت نمایند .

محمدی افزود: مربیان قرآنی درترویج دین مبین اسلام نقش مهمی ایفا می کنند.

مدیر موسسه خیریه کوثر کرامت آبدان با اشاره به اینکه دشمن هیچگاه باتوپ وتانک نمی تواند کاری از پیش ببرد ،افزود: نوک نیزه دشمن به سمت خانواده هاست و تلاش می کنند با تهاجم فرهنگی از جمله ماهواره وفضای مجازی این کانون مهم را از هم بپاشند.

وی یاد آورشد: یکی از آفت های مهم برای کودکان ونونهالان تلفن همراه است که در دام دشمن گرفتار خواهد کرد و باید خانواده ها نظارت ومراقبت بیشتری بر فرزندان خود در استفاده از این وسیله داشته باشند.

ایشان درپایان ضمن تقدیر و تشکر از توجه مهندس مرادی مدیرکل نوسازی مدارس استان بوشهر در بحث توجه و تشویق قرآن آموزان بخش آبدان یادآور شد: توجه این مدیر کل به موسسات قرآنی و تشویق نونهالان اجر عظیمی به دنبال خواهد داشت.

اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

کدخبر: 447217 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟