به گزارش رکنا، علیرضا حسین زاده رئیس پلیس Police راه فرماندهی انتظامی خراسان شمالی با اشاره به وقوع چندین فقره تصادف Crash در محور‌های استان گفت: در کیلومتر ۳۲ محور آشخانه به بجنورد تصادف دو دستگاه وانت نیسان و وانت پیکان به دلیل تجاوز Rape به چپ وانت پیکان یک کشته و یک مجروح داشت.

وی افزود: در کیلومتر ۳۵ محور بجنورد به آشخانه نیز عدم توجه به جلو ناشی از خستگی و خواب‌آلودگی باعث برخورد یک دستگاه خودروی پراید به گاردریل جاده شد.

سرهنگ حسین زاده افزود: در این تصادف سه نفر در محل حادثه Incident مجروح شدند که یکی از آن‌ها به دلیل شدت جراحات وارده در بیمارستان فوت کرد.

وی اظهار کرد: در کیلومتر ۳۰ جاده راز به بجنورد نیز درنتیجه واژگونی یک دستگاه خودروی پژو پارس به دلیل تخطی از سرعت مطمئنه یک‌نفر مجروح شد.

رئیس پلیس‌راه فرماندهی انتظامی بیان کرد: همچنین تخطی از سرعت مطمئنه در کیلومتر پنج محور بجنورد به شیروان باعث خروج سواری پراید از جاده شد که یک مجروح بر جای گذاشت.

وی گفت: در کیلومتر پنج محور بجنورد به اسفراین نیز واژگونی سواری پژو ۲۰۶ یک مجروح داشت که علت این حادثه نیز تخطی از سرعت مطمئنه بوده است.

همراه داشتن تجهیزات ایمنی زمستانه از قبیل: زنجیر چرخ و وسایل گرمایشی و جلوگیری از تردد‌های غیرضروری را به رانندگان توصیه کرد.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

کدخبر: 446536 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟