به گزارش رکنا، سید یونس حسینی عالمی افزود: با پیگیری دادستانی شهرستان رامسر و با توجه به تخلفات مرکز ترک اعتیاد نجات یافتگان این شهرستان، ضمن تشکیل پرونده قضایی و بازداشت دو تن از مسئولان این مرکز، نسبت به پلمپ آن اقدامات لازم به عمل آمد.

وی ادامه داد: طبق نظر اداره بهزیستی شهرستان، فیلم منتشر شده در فضای مجازی از ضرب و شتم در کمپ ترک اعتیاد مذکور مربوط به سال های گذشته بوده که به تازگی منتشر شده است.

حسینی عالمی تصریح کرد: در همان زمان و پس از اطلاع از عمل غیر انسانی، فرد ضارب از موسسه اخراج شده و با توجه به شرایطی که در موسسه قبلی وجود داشت جهت بهبود شرایط و توسعه مناسب در راستای هماهنگی بیشتر و رعایت دستور العمل سازمان بهزیستی، آن مکان تعطیل و عوامل ناکارآمد همگی اخراج شده اند.

وی خاطرنشان کرد: در سال جاری با توجه به مکان جدید و رعایت دستورالعمل سازمان و منطبق شدن با پروتکل بهزیستی شرایط مر مرکز ترک اعتیاد مذکور فراهم و پروانه فعالیت موسسه برای افراد جدید تمدید شده است؛ البته کمپ فوق در حال حاضر تعطیل می باشد.

گفتنی است چند روز پیش کلیپی از اقدامات غیرقانونی و تخلفات یک مرکز ترک اعتیاد در فضای مجازی منتشر شده بود.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

کدخبر: 445775 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟