توزیع میوه شب یلدا بصورت سبدی در 250 غرفه میدان میوه و تره بار

به گزارش رکنا، عغلام رضا حافظی رییس سازمان مشاغل شهری و فرآورد‌های کشاورزی شهرداری ارومیه با بیان اینکه به مناسبت شب یلدا، فروش میوه در ۳۶ بازار Store ۵ منطقه شهری ارومیه عرضه می‌شود، بیان کرد: به مناسبت شب یلدا، فروش میوه در بازار‌های روز به قیمت روز بازار و بهترین کیفیت عرضه می‌شود.

وی با اعلام اینکه کمبود میوه نداریم، افزود: تمامی اقلام مورد نیاز شهروندان به خصوص میوه برای احیای سنت شب یلدا در میدان میوه و تره بار و بازار‌های روز فراهم شده است و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

رییس سازمان مشاغل مزاحم شهری و فرآورد‌های کشاورزی شهرداری ارومیه با اشاره به نظارت بازرسان اتاق اصناف بر بازار‌های روز و میدان میوه و تره بار گفت: بازرسان روزانه بر نرخ میوه‌ها و اجناس ارائه شده در بازار‌های روز و میدان نظارت دارند تا شهروندان میوه مورد نیاز خود را بدون نگرانی از بازار‌ها تهیه کنند و شهروندان نیز می‌توانند در این خصوص با شماره ۱۲۴ جهت بیان مشکلات و پیشنهادات در ارتباط باشند.

وی در ادامه با اشاره به توزیع کیسه‌های پارچه‌ای به جای کیسه‌های پلاستیکی با هدف حفظ محیط زیست در بازار‌های روز به مناسبت شب یلدا، گفت: به مناسبت شب یلدا، ۴ هزار عدد کیسه پارچه‌ای نیز در بازار‌های روز توزیع می‌شود.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

کدخبر: 445628 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟